Selasa, 15 Mac 2011

gelak setan....

aku x pedulik dah,aku nk gelak setan jugak....muahahahahahhaha
aku gelak bukan sebarang gelak,aku nk nk bg tau,doa org teraniaya selalu makbul,x cepat,lambat laun,doa tu termakbul,
tp,cara nk besyukur doa tu termakbul,bukanlah dengan cara gelak setan ye kawan2,kalau,doa teemakbul,sile kata,x pe,semoga org tesebut belajar dr pengalaman....(smbil aku asik buat typo error)

aku kan,gelak setan,bukan la gelak kosong....rase x baik pulak,tp,ape leh buat...

ade sorang lecturer aku,dia ni sebaya aku,masa aku buat degree PLK (degree yg aku dismiss tu,korang ade?)..
dia ni,kejenye,asik kantoikan studen aje,gile ape ke,ramai bajet lulus,sbb buat yg terbaik...tp..fail..aku siap pesan lagi,kalau mamat ni ngajor,baik x yah amek,tggu lecturer lain,tp,derang ni degil,nk jugak belajor ngan dia,kan fail lagi,HUH!!!!

anyway,aku dgr cite mamat ni disarankan kene berhenti keje,hahahahahamau aku x gelak besor,sbb ape,aku x tau detail,tp,ade lah slah satunye,kes x nk tolong studen,sgt kedekut markah..kedekut sbijik cam haji bakhil neh,

kalau korang nk tau,patutnye carry mark keluar before final,ni satu hapak pon dia x bg,haram jadah....pastu,senang2 je letak F...FUCKING F ape kejadahnyeeee..kalau F,sama mcm x g kelas,x buat aseman,x buat presentation.....pale hotak dia,baru ade master dah belagak macam ade doctorate,kalau ade doctorate,ntah2 dah belagak mcm dapat noble prize...babi betul perangai dia....kalu satu sem je x pe la,ini kali ke 2 pon kene yg sma gak,lps tu,budak2 lain pon kne yang sama gak,(maksud aku sem seterusnyee)

pada aku la kan,kalau la budak2 ni teruk sangt,mmg la layak dia failkan,ini,aku tengok,bessungguh tau,ape punye org la macam ni....

tp,mamat ni sorang aje yg suey....lecture lain,gile besssss.....

anyway,td aku mengadakan sesi penguloran secara bejemaah ngan manager aku,ngan Qs aku kat pavilion....bes pulak cuci mata kat pavilion......

4 ulasan:

@tune® berkata...

pavilion?
beli hadiah bday aku ke?yeayyy

Pencari Hati berkata...

aku sukung statement kau

dulu masa aku belajar pon ade satu lecturer nie cm lexturer kau

dok keji-kejian mengata kiterorg xkan lulus

bagi markah sedikit, kemott
sampai aku fail doh.
sampai skang aku benci dye

Pencari Hati berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
chucky berkata...

ude....hadiah birthday ko,aku beli lagi jauoh dr pavvy hokey!!!

chan...wat goes around comes around laaaa kan???

Feedjit