Selasa, 1 Mac 2011

getaran

getaran hati saya selalunye x menentu ......

tp,getaran henpon adelah seswatu yang macam cilake ketika berada samada di tempat yg sepatutnye atau tempat tak sepatutnyeee

kalau henpon saya bebunyi,ngan time tu berada dalam kocek saya,perasaan getrana hepon tesebut adelah geli..seperti seekeor katak berada didalam kocek seluar saya..dammmm

kalau saya letak henpon saya atas meja jenis papan,kemudian henpon tesebut begetar kerana terima sms atau kol,gaya terkejutan saya ialah umpama ade harimau melompat dihadapan saya secara mengejut..

kadang2 saya suke gigit henpon saya selepas saya membalas sms,saya pon x tau mengape pekara tesebut tejadi,mungkin sbb saya purak2 lapar atau pon itu adelah style unik saya yang semua org x kn tiru....dan,pastinye,henpon tesebut begetar di mulot saya...owh..geli gigi saya dibuatnye...rase mcm pakai gigi palsu yang dah nk tertanggal pula..

kalau saya bosan,saya letak henpon dlm bra saya...saya bukan horny ye...BUKAN HORNY!!!saya suke2 saje,bile saya letak dalam bra saya,dan perasaan getaran tesebut ialah.....
hahaha,nasib baik x begetar.....sile buang andaian LUCAH yeee

lagu ini,saya suke......HAri Bersamanya~Sheila On 7

7 ulasan:

jijah montel berkata...

ooooo.. boleh pasang lagu ini sempena hari bersama ibu bapa kat sekolah nanti...

Tanpa Nama berkata...

: dalam BRA? wakakakakakakakakakaka......

chucky berkata...

hahahah...sangat bagus...sedap kannnn
ye cik senget,dlm bra

Tanpa Nama berkata...

Siapa kah wanita itu? Jeng jeng jeng... :D

chucky berkata...

lisa surihani...hahaha,x nk kalah

Tanpa Nama berkata...

sedap?? Adess...tak pernah buat pun lagipun tak pernah terfikir pun nak buat. ngee..macam xde keje jek kan? huahuahuahua...

chucky berkata...

erk..

Feedjit