Jumaat, 11 Mac 2011

bengong

hotak aku melayang teruk hari ni...
gile babes punye...kalau otak kat lutut,mmg kat situ la tempanye,
bos aku mintak doc lain,proj lain punye doc aku bagi...vavi sunggoh....

aku coba hadapi dengan senyoman...erk..fail....
aku coba hadapi ngan tenang..fail jugakkkk
aku rase,mcm belakon episode LOST season 4..makin lost aku dibuatnyeee.....

aku busy,sbb tgh susun file dlm lappy...
banyak lak brg personal dlm lappy opis.. x leh jadik neh......
aku transfer semuanye...baru aku tenang..
lg aku tenang,bile tau dapat main futsal mllm ni...yeay!!!

sekali,aku jumpe lak lagu neh,teringat aku dulu last year,suky dok memekak kat tepi telinga aku smbil buat muke cam haremmm..hahahahah

hmmmmmmmmm..........layannnnn




3 ulasan:

jijah montel berkata...

best nya karoke.. jom?????

@tune® berkata...

wa....bengong la ko..danggggggggg!!!

sib die minta fail ko bg fail..kalau ko bg durian??

chucky berkata...

karok mmg bes....
wahh cuti skoll dah setat ni cekgu jijah

kalau aku bg bos aku diurian,dia lg sukeeee

Feedjit