Selasa, 8 Mac 2011

4 pagi yang aku x leh tdo

ni kes aku bile aku tetibe tejaga...memandangkan aku dah tejaga pagi2 buta neh,korang layan la gambor2 neh,yang jenis skodeng2 tu,pastu sakit mata,hahahahah,x yah la sakit mata lebih2,skodeng je la FB dia sudahhhh,skodeng blog aku,ko dgr je aaa aku mengarut....hahaha

kite mulekan dengan sakit pedih mata mak versi 1....(baca ala2 pondan pelat yeeee)
time ni,kitorang g kohlipe,thailand...sebut betul2 thailand,ingat,kalau kat sana,jgn pakai bajuuuu mewahhhh(merah),nnt kene marrahhh...hahahaahha(sile gelak gedik mcm abg sam dlm 2+1,kalau x tau cite ape,sile tanye kakak korang yg umur 36 tahu,hahahahah)

view yang santekkkkkkkkkkk nyah!!!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ini je hasil tgn aku,semua diatas,hasil tgn intan ngan nad

Photobucket

kami betiga yang akan tinggal seketika

Photobucket

ayah saya x de share dgn tokey bot ni

Photobucket

saya bajet comel

Photobucket

saya shoot g langkawi ngan mafia tau uolsss,rase selamat disitu...heheheheh

Photobucket

sesi sentap mata versi 2 nyah!!!!!
lpeas balik vekesyen yang eksyen,
kami ke gerik,konon nk mancing nyah!!!,tapi,ikan gelak2 je nengok kami...hmmmm

sugai rui

Photobucket

wawa kepala pancing
Photobucket

adik wawa,kalau uols nk kate lain ngan muke wawa,mmg lain pon!!! i nyah, smpai skrg x caye mereka adik beradik...(ADA nk kawen dah hokey!!!)

Photobucket

ni amani,ngan rifka anak sedara mereka

Photobucket

Photobucket

lps balik grik,aku ngan feez g loyat,carik ext hard disk smbil aku cuci mata acara solo,x kn feez nk mencuci mata gak,

Photobucket



ini aksi dimana sentap mata hati bedarah part 3......hahahaha,skodeng la sape yang uols minat yeeeee

ini aksi dimana,i g genting neh,uolls,jgn paksa i tau naik space shot,i punye jantung,masih tetinggal kat atas nok,x pe la,i kalau u uolls nk panggil chicken pon x pe,chick pon x pe,hot chick lagi i suke uollsss

Photobucket

masa ni suky dah nyesal,kata nk turon,muke pucat,tp,dia kata,dia mampu je kalau nk naik balik
Photobucket

aksi selepas naik buaian,cilake punye buai,kasik i pitam aje..dang!!!!
Photobucket


ini adelah aksi dimana himawari mandi dlm swimming pool ciptaan kedai baby seluruh tanah semenanjung
Photobucket

aksi sentap versi pedih mata berarir darah part4.....

ini mase we olls g main fustal kat manjung,we ols g sana x de pon tau hadiah berape,sape yg main,main redah aje sbb kawan2 i kat manjung ajak dtg,smbil tu,leh lepaskan rindu pada mereka...(sentap pulak hati i nokk rindu kat mereka)

Photobucket

ahaks,sarapan kat tempat fav laaaa nyah,kampoong style...x kn makan mekdi pagi2 nyah!!!!nnt gomok!!!

Photobucket

mate pedih la tu,satu team dapat bola nyah!!!!!

Photobucket

nyanyi lagu negaraku style seuar pendek,elis je pakai suuar panjang.....

Photobucket

aksi poyo berani mati

Photobucket

kawan petama i kat manjung,x de dia,mati kutu babi kene samak i nyah!!!!!

Photobucket


kami gossip mengenai ketidakpuasan hati mengenai i-metro.......ngumpat berapi smbil isi perut kat umah kakak CK

Photobucket

kunci ni,aku nk menyenang suky,ayah aku,feez,sbb,derang ni antara yg suke main remote keta aku,
Photobucket

gossip bujang2 saje........pergh...banyak la pulak cite walopon sekejap...
Photobucket

mateila sakit mata uolls nengok i lompat2,sape2 yg x leh lompat ngan x reti lompat,meh la i ajor uolssss~skil berbeza2 disetiap kawasan jajahan ye uollsss,
kamu yang gemok tu,kamu skodeng saya,layan ye aksi lompat2 ni..dengan angle yang betul,pasti,lompatan kamu nmpk tinggi,jangan risau nyah!!!
hahahahah,
yang separa gemok,kamu boleh cuba
yang x gemok,kamu mmg saya past bejaya

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

mari mengimaahkan court futsal smbil lompat berjemaah

Photobucket

amaca?pedih mate??????





2 ulasan:

@tune® berkata...

eleh..swimming suit aku tuh...

xmuat sudah..

lame xmain futsal ngan ko...lame xswimming ngan ko..lame x main lompat sikatak lompat ngan ko...

lame xnampak ko blk umah mak..hahahah

jijah montel berkata...

kaki lompat yo!!!

Feedjit