Rabu, 24 September 2008

TAG ME TO TAG U

7 facts about me????????????ape la punye tag
sbb suya dah jawap,so macam kene cabar lak aku ni

1.aku paling suke nomo 9, sbb ape?
9 = 9
9+9 = 18 = 1+8 = 9
9+9+9 = 27 = 2 +7=9
9+9+9+9=36=3+6=9
.......... dan seterusnye,kang penat lak korang nk bace

2. aku ade masalah time menaip,mesti tetinggal hurup,salah eja,korang tengok je lah komen2 aku kat blog korang,mmg asik ade yang tetinggal aje

3. aku suke besukan,bukan sbb boleh sehat,sbb time tu la aku leh gealk ke(tgk aku salah eja lagi),maki2 ke,kutuk2 ke,dll

4.baru2 ni aku pandai makan petai,aku suke makan kuah gulai,kuah asam,kuah tempoyak tanpa ade nasik,baru feeeellllll bebeh

5. aku selalu kene ngorat(hahahaahahah ) tu tandenye aku suke menipu.macam menipu gurau laaaa,kekadang aku menipu betul gak,mamcam aku tipu emma cakap aku penah becinta ngan abg asmara(dr fazley)hehehehe

6.aku x suke kemas bilik

7. aku duduk dalam satu perut ngan atun,korang ade ke kes cam ni,uweekkkkk

hahahahahahaahah

6 ulasan:

suya berkata...

kesimpulan dr tag ini

caki seorg yg pengotor malas dan pembela bangkai.tetapi die suke mengire 9...9....9.....

chucky berkata...

siot tul

@tune® berkata...

xbaek suya....heheheh..smuanye mutut mutut mutut,....ngeeeee

helomynameisjaye berkata...

kol majidul akmal sekang jugak!!nenonenoneno..

chucky berkata...

iye,aku tau sumenyeh betul

j.nape nk panggil majidul?

helomynameisjaye berkata...

sbb dia kan betugas untuk 999..lol

Feedjit