Rabu, 10 September 2008

flower among thorns

aku lah tu,sekuntum je bunge,ingat anom datang,haraammmm,

buat kali ke 2 aku bebuke kat luar
sbb mak aku balik kampung sekejap
aku pon tepakse carik jalan
nk makan kat mne
1st day makan kat luar,aku bebuke ngan lily,hazari ngan anom,kat cafe uitm,sib baek lily bawak ayam golek ngan mutabak kambing,mengembek sekejap aku

eniwei
buke kat mc d smlm,hope ade buffet mc d macam last year
so bolehla aku pecahkan rekod bob yang makan 5 biji bege aku taget nk makan 7 bijik bege dengan taktik tesendiri
lps tu ade tambah lagi 2 bob lak tu,selain bob sedia ada
lg la semangat aku nk lawan makan bege
tp
hampeh
tade buffet
ceetttttt
bedal je la ape yang ade


aku mmg haus gile,rahmat ngan shah,ade hati nk mintak air aku,hujung sane adelah salah satu bob yang baru juin,
dia pakse aku amek gambo dia ngan awek baju putih tu,bejaye juge aku


6 ulasan:

@tune® berkata...

cait!!bunga kunun...munga taik ayam ka??ok la...wa bg lu munga cinta bestari jayasangker....

ok???
ammah!!

suya berkata...

woi!pergi membunge tak ajak..banyak betul kumbangnyehhhhhh

helomynameisjaye berkata...

woi nk nazri!hihihihii

chucky berkata...

atun ngan suya,korang mmg x abes2 jeles kan????
amek la nazri ni j
heheheh
mau ka?nnt gue kasik no phonenye

helomynameisjaye berkata...

meh bak kasi..ngeee

@tune® berkata...

nak gakkkkkkkkkk...ade yg alin x?
muahahah...

Feedjit