Khamis, 25 September 2008

aku yang bengang lagi

smlm kan,tgh aku tension sbb aku ade paper 3hb(date tu aku nk g bali,tp kene ejas mane aku x bengang kan)
sekali ade sorang ni tanye aku soklan

kjm 492 ni sabjek ape?
aku jawap tatau
microp berape kod die?
kje 609 aku jawap
fliud punye kod berape?
tatau
last sekali dia tanye aku soklan
aku marah dia
aku cakap,ko g la tanye budak kelas ko
aku bukan sekelas ngan ko(satu je kelas ngan aku,yang microp tu je)
dengan nada yang garang
tekebil2 dia,
kawan2 aku yang lain pon tekejut ngan keadaan aku yang panas membara
sbb,yelah,dia tanye soklan,patut aku jawap je
tp sbb aku tgh bengang,kasar jadinye

ni sume gara2 aku x period lagi kot,tuh yang aku hangen semacam je
dah seminggu hangensabo je anom ngan perangai aku

smpai bawah,anom tenangkan aku,

papehal,aku kene bg tau a'a cite sedih ni,
aku g bali 1-4 hb,

aku kol a'a,dia kate,kite g bali 2-5hb laaa,
so maknenye,aku leh g jugek ni
aku amek flight petang
alhamdulillahhhhh




5 ulasan:

sEapUt "c@ berkata...

ilex beb, jgn hangin2...

nak ikut g bali!!!!!

sEapUt "c@ berkata...

eh, mane nak carik jadual exam yg da kuar tuh? kat internet ader tak? malas arr nak g fakulti =P

helomynameisjaye berkata...

siyes g bali?tatau saya pon.

suya berkata...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
bikini dah beli lom??

@tune® berkata...

bikini die aku jahit la....

tape..bulan pose ni kene sabar..mesti budak yg tya xkiut kn?tu yg ko hangen jer...

Feedjit