Sabtu, 20 September 2008

my fav

best woo cite niiii
kalu nk,korang g tengok je kat you tube

tp,aku plaing suke,lagu nyeee

orak popo,orak popo (takde pape,takde pape dalam bahasa melayu)



mungkin aku bukan yg engkau mau
jauh dari kesempurnaan yg kau tunggu
aku hanyalah aku yg mencintaimu
dan memujamu slalu

mungkin engkau tak akan pernah mau
menjadi dirimu yg aku tunggu
hanyalah aku yg mencintaimu
dan memujamu slalu

reff 1:
dan bilakah waktu kan membuatmu mengerti
aku disini menunggumu slalu
memujamu dalam sembunyi

mungkin hanya bayangmu yg temaniku
dirimu tak mampu kugapai dan sentuh
hanyalah aku yg mencintaimu
dan memujamu slalu

reff 2:
dan bilakah waktu kan membuatmu mengerti
aku disini menunggumu slalu
memujamu dalam sembunyiku…
dan bila waktu tak pernah membuatmu mengerti….
maka izinkanlah aku
tetap slalu mencintaimu



Feedjit