Jumaat, 26 September 2008

ade bela



ptg smlm,aku makan kat mid beli
saje gatal2
nk belagak ngan derang(aku ikhlas cakap aku belagak)
ajak aku g mfm
aku x paham
ape mfm?
sbb aku mmg blur belagak
derang kate manhatan fish maket
ok la
aku pon bukannye penah g
sekali,aku g,dah full
cait
aku nmpk suya,ajak g cilis lak
pon dah penoh
x pe
g yoshinoya
pon penoh?????
ala,kambing kat indon pon tau,org msia dah ramai dapat gaji ngan bonos

x pe,crash je sushi king,sib baik ade
j dtg dengan lmbab

makan banyak gak,isi dalam piring,dekat doploh piring kot
dah kenyang
tp....
suya ngan j x kenyang
aku x paham
kuat gile derang makan kat cilis
aku makan desert jek
derang makan smpai licin
pelik aku
kali ni j banje

dalam hati aku,asyik bekate,
derang ni mesti ade main bela neh
seram aku ngan derang neh


3 ulasan:

@tune® berkata...

mmg derang bela...tp bela belaan sajer...

makan xajak!!!!!!!

mesti rase nk lempang aku kn???

helomynameisjaye berkata...

syhh..aku ade bela kambeng.bzness sket2 raya2 nih.hoohoho

suya berkata...

aku bele...erkkkk...adela mane leh betau resia

Feedjit