Jumaat, 12 September 2008

pagi yang gelap

pagi ni,aku bangun tdo agak awal,
dalam kelalokkan aku makan sahur,
habis gak sepinggan nasik aku bedal
sesudah minum air,baru aku rse berpijak di bumi nyata
barulah aku nampak muke mak,ayah aku yang tgh minom air kaler hijau yang derang beli dari cik som

aku taget,lps sahur x mo tdo lagi mcm smlm,kalu aku tdo,sure aku amek EL macam smlm yang kononye aku bg tau aku x sehat badan,(alasan aku nk main game puas2 sebenarnye)
lps sahur aku tgk cite trek selebriti,muke dynas ngan jimi kiut tepampang kat kace tv,
ah,muak aku ngan artis ni,nk kite je kenal die,derang,nak ke kenal ngan kite?silap2 nampak dari jauh dah lari
aku alih tv sbb nk tggu azan subuh,sebelom bapak aku bising,asyik tanye bile nk azan kat tv,baik aku siap2 tukar ch awani 106,
rase berkat lak di pagi jumaat yang mulia ni,aku trus g mandi,besiap sedia nk ke opis,

dek kerane malas aku yang amat sangat,aku pakai je jersey yang selalu aku bawak main g futsal yang aku beli dr hana,kirenye,nilah baju aku yang paling mahal aku beli dalam dunia,baju raye aku pon x semahal ni,tp aku x menyesal,sbb,mmg bebaloi,ramai kawan2 kelas aku jeles dengan jersey ni,heheheheh,buakn la aku beli nk kasik org jeles,tp dah aku pakai derang jeles,nk buek camno

lps siap,aku nk g serapan,ops,lupe lak,aku kan pose,mane leh sarapan,korek hidung pon dah x leh dah ni,telinge lak rse gatal,aku tenyeh cuping telinga biau rase sedap sikit,aku salam mak aku,dan trus g keje
dingin sungguh pagi ni

syiok lak,aku bawak keta,x psang ekon,ngan x bukak tinggap,tade lak aku rse suffocate,ok je,lps bayau tol kat tol subang,masuk federal,jalan jem sikit,banyak gak keta pagi2 ni,mangkuk tul,g la keje lambat sikit derang ni,x de la susah aku,dah la ngantuks gile babes(bukan gile babi,haram tuh),aku tenangkan jiwa dan perasaan aku,terngiang2 dalam otak aku,bile org bertanye,"bile nak kawen,umo dah berape,apsal x kawen lagi?"ni lah soklan yang menyebabkan org ramai masuk ICU,bukan org yang ditanye masuk ICU,org yang menanye kene belasah ngan org yang ditanye,padan muke derang,sebok sangat ngan hal org lain,cube jage hal diri sendiri dulu,lain la kalu ko nk nyebok tolong call kan talian an-nur kalu ade org kene dera,kan elok

aku bukak tingkap,sbb nk bayau tolk,pergh,,,,,nyaman sungguh,terase seperti berad di bandung aje,teringat kenangan di tangkuban perahu,panas tapi nyaman,tp,aku x mau dah g sane lagi kecuali ade org nk payung aku sepenohnye,enione????

aku smpai opis kul 7.30,alamk,ankel lim(bukan yang tempat kite selalu makan ye) lom bukak opis lagi,baek aku tdo ,nyenak gile aku tdo smpai aku berade dalam keadaan twlight zone(keadaan kononye kene himpit tp sebenarnye bukan) smpai 4 kali,ema sampai,dia try bukak pintu,aku ketawe tekekek kekek,sbb,pintu maish kunci,dia x sdar aku tdo dlm keta,
x smpai sebatang rokok,ankel lim pon sampai,kitorang pon punch kad(biasenye aku sure lupe nk punch punye sbb dah biasa x penah punch kad)maka masukalah aku dan stat menampal claim aku bulan lepas,dengan harapan,dapat la sejuta ringgit,hehehehhehehehe

sehingga aku menulis bog ini,aki pon masih mengantuk lagi

6 ulasan:

@tune® berkata...

cait..ntah hape hape ntah...nnt dapat calim sejuta..ko payung aku g London la...xmo Bandung!

chucky berkata...

hahhhaha,banyak ko punye payung,payung ko dah jumpe blom?

@tune® berkata...

da jupe dah..mak amek kt dewan..harapkan kowang..dpt hamper terus payung sakti aku dilupekan..hampeh tol adik beradik..kikiki

helomynameisjaye berkata...

caitt..ngantuk sapai eja pon salah2.caittt deii..

suya berkata...

g bandung tak ajak!

chucky berkata...

aku salah eja ke j?x mau perasan,

aku mmg saje je x ajak,ko kan mmg jawa dah

Feedjit