Isnin, 15 September 2008

aku x tipu punnye

ni le cite melayu yang aku tgk kat tv,kalu cite kat astro tuh,aku jarang sikit nk tengok,sbb,kekadang ntah ape2,except cite salam sakaratul maut,best tuuu,


(diharap kome membacenye dengan slang negeri peyrock ye)
hari ahad,ini le cite yang keme layan same adek2 teman,best bebeno le,
ceghite pasei si tain ni kawan same si bulan,sian teman nengoknye,ade kelako le,ade sedihle,mmg pandai la org2 kampung teman ni belakon(tapi idok sumenye org kampung teman),teman rase la kan,ni sbb,sume pelakonnye hebat2 belake ,
walopon,tade la cantik2 ngan hensem2 pelakonnye,kalu ade yang cantik pon,keme ghase le,sheila rusly same leina hangat je la yang lawo,yang lakinye,haaaaaaraaaaammmmmmmm,
tp,teman bagi cite ni 5 bintang la,sbb teman rase jala ceghitenye menarek bebeno leeeee,



(ni lak bace dalam slang org muor(muar)
ni le.....cite orang muor,sumenye macam x reti balakon le,
terus terang,hero lagi la teruk,mak,bapok,kakak,kawan2,sumenye tak reti belakon le
tapi,gua respek cite nih,mmg best sbb
based on true stowei kan?jalan ceritenye mmg menarek le
susah betul die ni,tapi tade le smpai x dapat makan,tp agak susah le
part dia menari tu,mmg gempak gile le
aku rase si alam ni le,tade basic menari selain tarian hip hop,tp,mase audition tuh,aku nengok le kan,
elok je dia menari mase lagu evenessen tuh,tade sape pon ngajornye,aku respek part menari je
part borak ke hape ke,aku rse tetibe fenin
aku kasik 3.5 bintang

cite ni,x yah la korang iku slang mane2
aku layang cite ni sbb nk bunuh time je,kalu x,x denye,mau layan,cite ni???ewwwww,fasha senduk belakon cam haram,,air mate x real.hampagas,buat kuruskan pahala puase aku je nengoknye pon,baik le korang tgk airmate si tain ngan maknye,real gile,
yang ni tade bintang,aku kasik bulan je,hamek ko!!!!

pepaya(sile bac dengan care pelat zul yahya)

yang ni,aku x sempt sgt mau tengok,tp sbb ade khairiyah,pastu j kate classik zul yahye punye lawak,kire boley layan laa,walopon mengarut,tp best sbb lain sikit la drsperhero yang ade kat msia,aku rase,sebenarnye,,derang ni nk promote buah betik kat pasaran antarabangsa kot
aku kasik 4 bintang laa


(sile kut nade gaye dan care budak frm 4 beborak,kalu tak tau,g la buat homework)


bley caye ke aku layan cite ni?korang caye x?aku pon x caye,tp mmg aku layan,
ntah ape kene ntah aku ni
saje je aku nk tengok gossip budak zaman sekarang
tp kan,iklan dia aku x leh tahan,sbb,setiap kali dia offer pad kat kawan2 dia,mesti pad baru,tau la sponsor,tp kasik real sket la,bagi la kawan ko tu satu peket je,ni ko bagi sume lak pack baru,
jalan cite simple,tp aku kene selalu alih tv sbb mau tgk cite 5 jingga
hahahahahahaahh
aku kasik
3.5 bintang laaa,sbb,tahniah,anda sampai ke sekolah!!!!!

(ni lak,slang dia,ala2 mat salleh celup cakap melayu)


aku tengok cite ade sbb,sbb nk kutuk je,aiseh bulan ramadhan la,tp,cite ni,mmg laaa,ntah laa,sbb ape tau,ramai org2 tua,perasan jadi budak sekolah,nk jadi cheerleader.uweeeekkkkk,cakap slang memanjang
lai ke,pompuan ke,same jeeee
tp sbb derang pandai gak la belakon,aku kasik gak bintang
1,kire ok la ade bintang,dr aku,dr x de langsung

(sile bace dalam keadaan sunyi dan bergema)
woohhh,serammm wooohh,jalan cerite ngan gambor yang menarek,pelakon kire x nmpk kaku,kecuali utk org2 kampung,perggghhhhh
korang tengok la sendiri,this week derang nk lawan ngan waris nih,
aku kaisk 5 bintang jugeee

korang punye bintang??????

8 ulasan:

@tune® berkata...

mmg ko xtipu weh...

suya berkata...

tipu

chucky berkata...

hahhahaha

helomynameisjaye berkata...

ni tgk byk sgt cite melayu syirik neh.unless ade aqasha atau zek zaidi baru la tk syirik..hahahahaha.drama besiri rumaja paling best maseh la Gol & Gincu.setuju?

suya berkata...

ya ampunnn setuju banget....
mlm td aku tgk alam...sgt alam dan manusia

Hana berkata...

byk2 citer tu..aku pernah tgk Tain, Pepaye & Kisah Kaisara..hahaha..tp G&G masih ngetop!

@tune® berkata...

yeah...aku pon sukung G&G,..tp da xdok da..tu yg caki xtulis tuh..neway..kesemua citer tersebut adalh aku telah nengok dan ikut..segala kutukan, tohmahan & kejian cai adalah benar and aku sukung...

ko bg bintang & bulan da mcm gang starz da...ape nih???

jgn lupe lirik da la weh

chucky berkata...

gua stuju same lu j,hehehehe

alah suya,ko nk jadi fajura kan?

ko kene tgk cite tain,baru rse keperakkan

ude,jgn lupe surah lg baik laaa

Feedjit