Sabtu, 6 September 2008

ramadhan chucky

hehehehehe
ramadhan aku ye
tahun ni macam biasak ar
penyakit tiap2 tahun aku
ramadhan je mesti kena cirit birit woooooo
dia tambah pulak ngan migrain dan dapat lak diskaun idung bedarah walopn cuaca dah asyik salji je (macam kate suya)
aku
pose
biase je
x dapat g terawikh sbb g kelas
tp
td
aku bejaye beb
buat doploh tau
selepas kena bebel ngan en ayah
mak ai
pedas sioootttt
dah la hari sabtu
x keje
tidoooo je dr pagi smpai petang
ajak g shopping, x mau
asyik main game,
tdo,
tdo, game
mmg kene maki aku kalu ayah aku dah tag team ngan mak aku
mmg masak ar,hangus aku dibuatnye
x yah buat dosa lawan cakap derang
atun lak,buke ngan suya kat KL
ngade2
bukannye pose
lps terawikh kak chik cakap
"alah,baru sehari buat penoh kat surau dah kecoh"
hehehehehehhe





3 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

caki said ;
asyik main game,
tdo,
tdo, game

jaye said;
ini apekahhh???
seb bek hapdet gak.hihihi.
gua pon mlas beb.
asik salji jek.
sojukk!

@tune® berkata...

hakhakhak...
ala...kecoh..aku bukan xmo buat...keadaan xmijinkan...

chucky berkata...

saji mmg best j,smpai kene pakai trench kot aku

alaa,baru buat 8,pon kecooh

Feedjit