Selasa, 24 Mei 2011

ni lagi teruk

aku x sajes budak bawah umor baca entry ni,sbb sesi maki caci mmg pasti banyak sekali....

bengong seketika aku bile ct ajak aku kamping kat PD...ngan 2 org lagi kawan dia...aku mcm..malas nk layan,sbb,klau plan ngan ct,banyak yang x jadi dr jadi..ape punye jenis org kadang2 aku pon x paham....tp,selalu aku pahamkan aje ,x pon buat2 paham.....

smpai umah dia,ntah ape cite ngarut derang ni,kene kacau ngan budak skolah,aku malas nk pikir,tp,derang pakse aku pikir,bile aku pikir tak mencapai piawaian pemikiran mereka,marah aku pulak,cilake betul si melly ngan ct neh.....

nk g kamping,tp brg satu ape pon x prepare,gampang tul,mlm tu gak g tesco beli brg,sib baik khemah dah ade,ct suh aku bawak tempat bakar aje,yg lain dia prepare,
mati2 aku ingat dah siap prepare,tinggal g je,tp......cam haremm,ptui....

setel beli belah kat tsco,kitorang pon belah,malas aku nk layan cite2 ntah pape derang dlm keta neh....

ni gambor ct mase kat umah dia,dia pakse aku amek gambor dia ngan baju yg boipren dia kasik....

Photobucket

khemah yang akan memayungi tdo kitorang utk seketika pada mlm tuuuuuuuu...pasang khemah dlm felap,kire,okey laaaa,aku bukan reti sgt pasang khemah...."APE YG PENTING????KEJESAMA"......pasang sama2
(kunun2 mcm dia la yg pasang sorang2,tu yg posing baek punye tepi khemah)

Photobucket

melly ngan ct bajet cumel

Photobucket

aku ngan melly,dlm gelap,betambah gelap aku ni????caitttt

Photobucket

saya malu bile gambar bertiga

Photobucket

ct explain,jenis2 hantu

Photobucket

mlm tu,henpon kene rampas,cilake betul,sbb aku ngan melly dok main henpon,si boipren ct dah tdo gamoknye,tu yg dia jeles kitorang main phone,sib baik aku ade phone bekap.....
dapat henpon semula bile kitorang kate nk upload gambor kat FB..yeay...

kamping x bawak sudu,garpu,pisau,cawan...so,pandai2 la....sib baik bawak shisha,tp,x reti nk gune,botol shisha jadi cawan...hebat?????babi betul..hahhaha
arang pon cukop2 je...mmg bagus....kamping ala kadar namenye....

gua tutup mata dia,sbb nk tunjuk bibir hitam dia

Photobucket

betul x????aku suh makan udang ke,sotong ke,dia g makan arang,ntah sapa suruh..

Photobucket

tdo kul 4am,kul 5 si melly ajak balik,cilake betul,ape kes minah ni,ct belasa tdo,aku teman melly drive,dia kate,dia dgr ade lelaki borak2 kat pintu masuk khemah,pastu,nmpk guruh mcm hari nk ujan....

ct,lenkali,kite kamping bedua je la,aku rase lg bes kan???

Tiada ulasan:

Feedjit