Khamis, 19 Mei 2011

pejalanan sakit mata kamu semua-part 2

sambungan!!!!!!(lantak korang la nk sakit mata ke ape)

dafi bieber x??????????baik cakap ye!!!!!!!!

Photobucket

renang berirama tapi tak seragam!!!

Photobucket

serangan terhadap feez.....

Photobucket

serangan terhadap am!!!!(gua mmg penyerang)

Photobucket

tepakse menyelamatkan mereka berdua!!!insan yg lemah.hahahah

Photobucket

lps balk piknik yg menenangkan,aku jumpe ngan lumukers..yeah,derang g tgk kelip2,aku x de mood,so dtg time derang dah habes tgk kelip2....
lps makan,aku ajak g ICT,then,derang kate,nk g tepeng...WTF,gile betul,aku pon on aje sbb,ntah mcm mne,mmg aku dah pack baju siap2,ikutkan aku,aku nk polo derang balik lumut,dah derang ajak g tepeng,lg la bs kan...(sile jeles ye kamu...hahaha)

jiwang sket,gua layan bungeeeee....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

elis pakse kitorang tengok ape yang dia tunjuk..cilake elis

Photobucket

tp,pokok ni mmg cantik okeyyyy
view mmg bessss..sile naik yeee(gua muntah otw naik...gua pon x tau nape...demmit,bikin malu sungguh)

Photobucket

gua race ngan elis,sape lg laju...navy or budak awammm

Photobucket

aksi bangang nk mintak naik land rover

Photobucket

Photobucket

aku x tau ape masalah dia,nk gambor je,mesti style bajet comel...HUH!
Photobucket

singgah air terjon kat sg trong..mak aii,bes woooo..korang layan la video yang ade tuuuu...sile teruskan kejelesan yang ade

Photobucket

time ni gua belasah je seluar ngan baju tdo gua

Photobucket


derang budak navy,boleh arrrr,main renang2 dgn kompiden,walopon gua reti berenang,muke cuak gua,x dapat nk tutup...hahahahaha


last skali,gua makan laksa kat kaula kangsar....

bawah ni,gambar gua kat sg kuala kangsar okey!!!!!

Photobucket

gambar aksi lompat x de,sbb,pakai kamera phone..nnt x nmpk santekkk..heheheheh

2 ulasan:

@tune® berkata...

xde buaya ke dlm sungai tuh?

kasut sukan aku mane?
kate nk bagi adiah??

chucky berkata...

kasut sukan ko,jap lg aku g beli,gaji bulan ni aku g beli ye,hahahah

buaya x de..hahahahahaha

Feedjit