Rabu, 18 Mei 2011

pejalanan sakit mata kamu semua

ahaks...sile rembeskan kepedihan air mata kamu semua dengan menyaksikan gambar2 pedih mata edisi lama,baru nk upload.....

  • seprise bestday utk saya dan wan,hahahah..siap ade kek okeyyy...

Photobucket

Photobucket

bile nama saya di melayukan

Photobucket

  • .serprise dr my bff..lap u guys.....

Photobucket

u and me against the world??



Photobucket

tp,wingman gua kurang sorang la pulak ,



  • jakarta-bandong-jakarta

gambar kat atas ni...mmg kire wajib laa,walopon dalam ketakutan kan?????

Photobucket

kompem lu lepak,lu ketawa

Photobucket

Photobucket

Photobucket

sebelom gua membieber kan diri gua

Photobucket

  • besday intan.....tgh skodeng ade org nk kene tarik keta dia.....
Photobucket

  • skytrex..ape la sangat kan???
penasehat tetap gua....

Photobucket

  • main kat manjung.......dapat no 4,demmm,salah gua x mark betul2
Photobucket

demm rambut gua sgt selekeh...

Photobucket


to be besambung!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Feedjit