Khamis, 5 Mei 2011

selamat hari ibuuuu

saya x sambut hari ibu,
buat ape saya nk sambut hari ibu,tiap2 hari saya sambut ibu saya,saya balik umah,saya sambut ibu saya,tapi,selalunye ibu saya sambut saya dalam keadaan separa sedar sbb dia dah tdo,
saya kan balik tgh2 malam,

mak saya ngadu,softener baju,dah nk abes,haritu saya sajes suh dia pakai brand downy passion,terus dia carik kat econsave,x de pullak....ape punye econsave,kalau x nk meniaga,g la keje buroh kasar...demmit,
x pe laa,nnt saya belikan,sbb,kalau pakai downy passion,saya rase wangi je sepanjang hari.....itu yang saya sukeee


Photobucket

ibu lahirkan ibu........

2 ulasan:

@tune® berkata...

weh..downy mmg terbaekkkkkk...

wangi sepanjang hari kalau pakai baju ade downy

chucky berkata...

hahahahah,aku nk kene belikan mak tuuuuu

Feedjit