Rabu, 11 Mei 2011

bile himawari mule jalan..FM jelir lidah

Photobucket

ahaks,dia dah setat jalan...laju gile,tp,aku mampu kejor,y aku plei,dah jatuh,pastu bangon balik mcm x de rase sakit...gile kuat dan tabah dia ni..tu belum lagi dia naik atas badan opah dia,,asa opah dia baring meniara....dena rambut kerinting dia,haish...
patut dulu masa aku baca majalah Ujang,derang akan tulis "makan budak!makaan budak!"
sekarang aku dah paham,ape maksud kartunis tuuuuuu
stakat kawasan larangan kat umah aku,mmg fav dia laaaaaa...

Photobucket

nama dia fareeq mikhael...nick name lom ade lagi,kuat borak neh,sumpah aku x paham ae dia kate,tp,boleh pulak dia paham ape kitorang cakap....kalau baby senyum tu,tandenye dia paham la kan...kalau dia nanges,tandenye dia nk susu or nk kene tukor lampin,or nk tdo,3 bende tu aje pon....

tp,bile mereka berdua,mak aku jaga,haibatt mak aku,handle with care,aku tengok rilex je mak aku jaga,maybe sbb dah penah prektis masa aku ngan atun kecik2 dulu....

pn hajah siti asmara mmg hebat.....
thumbs up!!!
hj.mail,mcm biasa laaa,tolong sket2 aje....hehehehehe


1 ulasan:

@tune® berkata...

anak aku byk cakap..macam sin chan ler..bijak!!!

Feedjit