Isnin, 2 Mei 2011

sangat x tau mau melakukan ape

Gua melepak kat umah feez untuk keinfiniti kalinyeee,smbil menonton tv kat umah dia,

Gua melepet,smbil x tau nk buat ape,
smbil mencari2 solusi utk menghilangkan sakit sengal badan feez,
Solusi tiada,sbb semua tukang urut g becuti....
Pablik holidei...tukang urut pon amek cuti time pablik holidei....

Lps dinner,carik movie kat kedai cetak rotak,sgt typikal malaysia kami neh..
Kedai cetak rompak,tp,tetap jual cd ori,'ami beli 2 DVD ori,4 DVD cetak rampok...

Djoy kate,cite Cun bes,sbb ade maya karin ngan remy ishak..

Gua ngan feez try tgk....
X smpai 10min,gua telelap,feez layan smapi abes,dia kate x bes,
Gua pecayakan feez,

Jgn pecayekan djoy....review movie dia sgt teruk...muahahahaahahhaah

3 ulasan:

@tune® berkata...

eleh...
citer melayu jer nk tido

cliche sgt,,,

chucky berkata...

hahahahahaha

Khadijah Ahmad Sazili berkata...

cceh. ko x minat remy ishak mmg la. aku x ingat dialog,cuma nmpk muke remy sahaja~~

Feedjit