Jumaat, 3 Jun 2011

salah rumah kah?????

suatu malam yang meletihkan,selepas pulang bermain badminton bersama dato'lee chong wei dan rakan2...
selepas melepak....smbil mencuci mata...
saya pon pulang kerumah dlm keadaan yg tak berape letih,kerane,main satu jam saje....kalau 2 jam,boleh juga pitam kerana amek shuttle,bukan bermain badminton....

dlm sedar saya sampai umah,saya bukak gril umah saya...hurmm,bau cat..sedap gak,tp bau gam lg sedap,sbb tu ramai budak2 hidu gam,

saya pandang pintu umah saya....raenye,saya tiap2 hari balik umah...saya salah umah ke????????apesal pintu umah saya kaler biru laut mcm laut kat koh lipe???????

saya salah umah??????

x,sebenarnye bapak saya cat pintu umah,sbb nk raya lagi tah berape bulan....

cuak saya seketika

2 ulasan:

@tune® berkata...

same kaler ngan langsir tuh...

chucky berkata...

langsir barukah???

Feedjit