Khamis, 10 Februari 2011

sekali bos aku beking aku daaaaa

oi,keje kat opis ni,gile aaaaaaaaa,
aku chat ngan main fb dr pagi smpai ptg....
aku tau bos aku tau..kami sama2 tau aku x de keje sgt and x de keje pon,
stakat update pojek kat banting tu..ape laa sangat,
nex wik aku nk gatal2 g banting ar,buat spot check..hahahhaha.itupon kalau aku rajin,
kalau x,mmg melanguk kat opis je arrrr

memandang sesi pengularan yang sgt maksimum yang membuatkan mata despatch aku bernanah arang,like fanta said ular-holic,statemen baru,

desaptach aku,ngendeng2 tepi aku sambil kate "ky,baik ko cuti je arr,masuk opis x de keje"...
selalu dah aku dgr statemen tuuu,"keje ko pon aku yang buat"..mmg betul la,keje hantr surat ngan kolek payment,x kn aku nk g buat....hahahah

despatch aku pon mengadu depan bos aku smbil aku pasang telinga,

"ini org aaa,slalu takde kije,dtg opis,selalu takde kije,suruh cuti lagi baik"..kate despatch aku pada bos aku yang hensem lagi macho....(sbb dia bg bonos ngan naikkan gaji aku yeay)...

dengan tenang,bos aku bekata "u mana tau,dia nampak hepi ngan senang,tp,dalam hati sapa tau"...beking bos aku,"dia duduk sana lumut,bukan senang,sorang2,makan pasir sama arang,lu mana tau" kata bos aku yang cute tu lagi

"elaun ade maaa,makan pasir ape",cantas despatch aku...
"u mana tau dia susah ade sana"..smbil bos aku berlalu pergi.........

"alamak,bos beking aku arrr"....smbil aku gelakkan despatch aku...
"ces bos neh,beking kau pulak"..kejelesan terserlah di wajah despatch aku...

jgn la korang ingat,despatch aku ni kaki cucuk,x,itu cara kami bergurau di opis.....





3 ulasan:

@tune® berkata...

nape despatch ko xajak ko jd despatch?

leh ko rempit ngan die..sure die kalah...

jijah montel berkata...

despatch? teman tapi mesra la tuhhh..

chucky berkata...

aku belom beli moto lagi udee,tunggu arrr

yeah,dia mmg TTM saya..hahahahaha

Feedjit