Isnin, 7 Februari 2011

kene sound tepek dengan puan siti asmara

aisey,pagi ni,kene sound tepek la ngan puan Siti Asmara a.k.a mak gua,
memandangkan sayup2 je gua balik umah,and bile adik beradik gua ade kat umah,gua lak menggunakan skill touch N go yang di implementkan oleh feez bile berade di rumah,
gua Touch down umah gua pagi or tgh hari aNd ptg sket or malam gua pon GO,smpai bapak gua selalu cakap,"balik umah x?tidoo la umahhhh..." dengan nada mendatar...dan gua berlalu pergi umpama angin pantai koh lipe....

mak gua pulak,semasa berbual dengan adik kembar gua (a.k.g),mak gua (m.g)..

a.k.g :yang ade kat umah???
m.g :haah..
a.k.g :ade pulak dia kat umah????~dengan nada felik
m.g :haah,ade kat umah,dia mmg gitu,kalau semua org x de,baru dia ade,dia tak suke korang kot..
a.k.g :hahahahahah
gua :erk,(ces..pandai2 je mak gua kata gua x suke adik beradik gua)

masa mak gua tgh sidai kain.....
sekali lagi dia sound gua,suruh gua keje kerana Allah,terus gua baca niat kuat2 depan mak gua,sambil dia tersenyum comel disitu....

gua malas nk tolong mak gua sidai kain,sbb,bile mak gua terjatuhkan kain yang nak disidai tu,boleh pulak mak gua melatah sebelah gua sambil bekata "oh,mak kau!!!"...gua nk jawap ape???dia lah mak gua kan????



2 ulasan:

jijah montel berkata...

kekekke.. sound sound sayang.. memang le cenggitu..

chucky berkata...

saaangta la sayang cikgu jijah

Feedjit