Ahad, 20 Februari 2011

futsal dan ijured

pagi ni,kami trening,dengan harapan,masa game nex taim,kalau ade tonemen,kami akan dapat main dengan cemerlang dan tanpa dicaci maki oleh coach kami.....

jogging kull 7,saya keluar dr umah feez kul 7,saya tgk,azu ngan along dah smpai dulu,wah,bagusnye mereka ni,sambil mendengar ceramah agama sebelom stat jogging...sementara tggu suky ngan coach,saya juge dgr ceramah agama,tapi,saya x tau ape yg diperkatakan,hampeh betul saya..
kul 7 lebih sikit saya sampai paking lot dekat muzium,7 lebih sikit dari saya baru coach sampai...x pe laaa,dia coach,x kn kami nk maki dia pulak sbb dia lambat,kemudian,si montel suky datang sbb dia ingat trening kul 7.30pagi,huh,gampang sungguh perangai dia..

setelah kami mencuci mata di restoran hakim yang fofular tuuu,kami meneruskan trening kat court kecik,spot planet 16,
keeper dtg lambat,semasa trening,tetapi,dia sgt la perform paada hari ini,saya juge amat kagum,

saya main sepak2 bola,smbil begurau,saya mau test penangan kaki kiri saya,nah,hamek kau,saya tersalah landing kaki kanan menyebakan kaki kanan saya tepeleot,abes laa saya,lalu menyebabkan saya tidak dapat begumbira trening,sakit dia x yah cite,

saya kene rehat kalau begini,

masa saya balik,puan siti asmara nampak saya berdengkot2 pulang,lalu,dengan penoh kasih sayang seorang ibu,beliau menjerit,"kaki tu kenape?terdengkot2,main futsal la tu",saya pon senyum saje smbil menahan sakit,

sakit dia x yah cite,saya menangis kot..hahahahah,
susah sunguh saya mahu menekan minyak dan brek keta saya,disamping,saya jalan agak tonggek pula,bontot saya harus ditonggekkan utk menahan kesakitan tesebut...

demm,tonggek la pulak.....

p/s:sile jangan panggil saya si tonggek,tq




4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semoga cepat sembuh! :)

chucky berkata...

baik

aizuemi berkata...

injury ko da heal.. aku je masih huhuhuhu~

chucky berkata...

belom heal lagii

Feedjit