Rabu, 9 Februari 2011

bila saya penat,say mampu melakukan perkara pelik tapi benar

tajuk entry yang panjang ini adelah kerana,saya telah melakukan kesalahan yang agak besar,tetapi,jika tiada siapa perasan,make,tidaklah menjadi kesalahan,

saya berjogging petang tadi besama feez.....di stadium matsushita,shah alam,saya jogging,lari dan lari,
kerana,saya mau kejar feez yang telah membuat 10 pusingan,sedangkan saya hanya baru membuat 8 pusingan di balapan,saya pon berlari sedaya upaya umpama sesi kejar mengejar anatara azizulhusni dan michael schumacher di dalam veledrom,
feez pecut saya pecut,feez selow,saya pecut,tp,akhirnye,feez singgah ke gym,yang mane,hanye ade peralatan yang sama usia dengan saya dan feez lagaknyeeee,
tp,still,ade org gune juge...hahahahah

saya keluar dr gym tesebut karena mau wee wee kate bdak2 urban zaman sekarang,kalau bahasa pasar saya,saya mau buang air kecik,
dalam keletihan tesebuk,saya pon masuk toilet,smblik mencari tandas yang tiada penghuni,x kan saya mau share membuang air pula kan??
ye saya bejaya,

keluar dr tandas yg kecil,saya ingin membasuh tangan,kerana,H1N1 masih berada di mana2,tapi,sesetengah org lagi takut B1N1,

bile otak penat,badan lesu,baru saya terperasan,saya termasuk membuang air ditandas lelaki.....
nasib tiada lelaki2 yg sedang kencing di urinal bowl diluar itu...



2 ulasan:

@tune® berkata...

eeeeeeeeeeeeeeeee...gerossssssssssssssssssssss...huhhuhu.....mamai nmpk?

jijah montel berkata...

huh???? sangat pelik.. tapi benar jua..

Feedjit