Rabu, 23 Februari 2011

jauhkan kanak2 dengan henpon

petang semalam,saya sempat melepak besama syakura 'aisy a.k.a himawari,
ye,mak saya suh saya jaga sambil tengokkan budak itu,
semasa saya balik,saya tengok,design umah saya dah lain,ape kehalnye pule...

mak saya kata,sbb,himawari jatuh dr sofa,makenye bapak saya telah memblock kawasan sofa tersebut,tambahan pula,bapak saya kata,sekiranya beliau terlepas dr kawasan tesebut juge,bapak saya akan buat pagar bg kawasan tesebut,habes la,rumah kami akan jadi mini penjara....

semasa menjaga himawari,saya x mau dia begerak jauh dr saya,sbb dia sedang perangai seperti monyet,asik mau memanjat saje....jadi,saya tau ape muslihat untuk biar dia kekal dekat dengan saya,
saya pon,hulur henpon blackheart saya kepada himawari,wahhhhh,saya tengok dia teruja dengan henpon tesebut,dia mengigit2 henpon tesebut,tp,tidak pula dia hempas henpon tesebut,bagus juga detik hati saya,
himawari terus menggigit henpon blackheart sya,saya pon x kesah,as long dia berada behampiran dengan saya........

pagi ni,henpon blackheart saya x leh on langsung,saya rasa short sbb ade mukus si himawari....hahahaha,,habesla,dah la henpon tu,fazliatun yang punye.....

6 ulasan:

jijah montel berkata...

kekekeke.. apakah reaksi fazliatun?

chucky berkata...

dia lom tau lagi..hahahaha

Tanpa Nama berkata...

bukan mukus la..tapi saliva..hak3

chucky berkata...

ye la tanpa nama,nk edit,tp,telupe,
ni sbb tengok cite princess and the frog prince la neh

@tune® berkata...

hahaha...ape boleh buat..dah jad bahan mainan himawari..

chucky berkata...

ye..untung la budak2 zamam sekarang,henpon adelah barangan mainan

Feedjit