Sabtu, 19 Februari 2011

erkkkk

suatu hari,mak saya dan adiknye berborak...

makcik saya : jepri ni,selalu je,balik umah sekejap aje,,asik keluar aje lebih,
mak saya :sama la dengan perangai yang tu,balik sekejap,pastu keluar,tgh2 malam baru balik
makcik saya :kalau kawannye panggil,pukul 12 tgh malam pon boleh keluar,
mak saya :yang tu,kalau x pukul 2pagi,x balik,
makcik saya :sama la perangai diaorang
mak saya :anak ko x pe lelaki,anak aku......(smbil mak saya geleng kepala)

cerite di hari lain

usu :mana yang,lama x nampak
mak saya:aku yang duduk umah ni pon x nampak dia,inikan kamu yang tak duduk sini......


ini adelah rentetan ketidakpuasan hati mak saya tehadap saya,kadang2 saya x balik umah bukan ape,saya x nk susahkan mak saya dengan ganguan saya masuk umah apabila lewat malam...
kalau saya keluar pula,adelah kerana saya memnuhi tuntutan sosial saya,tp saya tetap akan balik,kerana famili comes first,saya akan balik awal pagi tgk muke mak ayah saya,baru saya akan boleh mulekan hari saya dengan penoh ceria walopon didalam hati,hanya Allah saje yg tauuu


Tiada ulasan:

Feedjit