Ahad, 6 Februari 2011

kene buli ngan pinggan LUMINARC????


LUMINARC tu bukan la maksudnye LU Minah.....ataupon LUV MInah....
aku sendiri pon x tau ape itu LUMINARC......
tp,tahun 2011 ni mmg ngajor aku ape itu LUMINARC...

bukan aku aje,feez ngan nad pon baru tau ape itu LUMINARC,atleast,aku x le bangang sangat kan.....kire,bangang secara berjemaah ngan derang..hhahahahahahhahahahah(owh,panjang pulak aku gelak)

tp,utk pengemar pinggan mangkuk hayun,mereka mmg la hevak dan mengetahui ape itu LUMINARC,sedap sgt ke makan atas pinggan LUMINARC????
kalau dah masak tu mmg sedap,makan atas surat khabar pon sedap,x yah pinggan LUMINARC....

kalu beli pinggan tu,kene beli banyak2 la pulak,nk beli set dia,ade free gift lagi,aku dgr cite,kalau kat darat,pinggan tu cecah lebih rm500 per set,gile ape ke,kalau kat pulau langkawi,dapat murah gillos,sbb tu la mereka ni beli bebondong2...x kesah la naik feri ke kapal terbang,janji dapat beli pinggan tuuu

papehal,kalau korang nk tau,gi la klik kat sini LUMINARC....aku dah tanye kan lebai google,korang baca la sendiri okey.kang,kalau aku tulis panjang2 pon,korang tau,aku copy paste aje.....

pengalaman aku ngan pinggan LUMINARC.........
  • kene angkat elok2,takut pecah..(dah beli mahal2,mesti la pinggan tu tough kan???)
  • kalau bawak keta,kene elok2..jalan yg bumpy,kene bawak mcm kelajuan seperti bejalan kaki,kalau x,mesti derang akan kata "chuck..pinggan LUMINARC aku ade kat belakang"...."chuck..kalau pinggan LUMINARC aku pecah sbb langgar bumper.siap ko chuck"....kalau termelambung sket masa tgh drive "oh mak ko pinggan LUMINARC...chuckkkkkkkk,ko baik2 sket bawak keta"....."chuck,kalau eksiden,kalau jadi ape2 kat pinggan LUMINARC aku,siap ko chuck"...dan banyak lagi la ayat caci maki utk aku ketika mendrive kan diri aku utk si LUMINACR neh
  • dgr cite,kene check lepas beli,takut ade yang sumbing ke,retak ke,sib baik,aku x jadi QC utk bende tesebut,dan aku dgr cite,pakar2 LUMINARC ni mmg hevak mengecheck...dan yang tak pakar ni,walopon selalu check brg kat tempat keje,akan fail.....
  • design ade mcm2,kene beli setiap set..kalau sempat ngan ade masa lebih laa,kalau x sempat pon,mesti sempat sambar kurang2 3 set,pecayalah cakap aku.hevak derang ni..
kitorang nak bukak kelab ."PEMINAT PINGGAN COLGATE"...ade sape2 nk join??????


yang kiri tu preisedn kelab colgate..yang tgh bendahari..yang kanan sekali,naib presiden. KELAB PINGGAN COLGATE,
dan part time job kami,tukang angkat pinggan LUMINARC yang org lain beli....

4 ulasan:

Aya Farquhar berkata...

hakhakhak....luminarc....den pon mcm tak taw..

chucky berkata...

sekarang kamu sudah tau

Intan Ibrahim berkata...

Chuck, apasal tak tepek sekali gambor pinggan luminarc?

chucky berkata...

gambar pinngan luminrac,boleh buat sakit badan secara otomatris tan

Feedjit