Isnin, 31 Ogos 2009

raya attire

sempena raya tahun ni,kene jimat banyak,sbb,ekonomi mmg tgh gawat,jadi,tahun ni,aku punye ryaya attire juga sangat bijak

baju raya:
aku rassa dah siap kot,atun kata dah siap,kalau x siap pon,baju kurung tahun lepas melambak lagi,baju kurung adik2 aku pon melambak lagi...bedal ajelahh

t-shirt:
tahun ni,aku akan beli t-shirt selangor x pon jersey selangor sbb,5 oktober nnt,nak g singapore tgk bola selangor lawan singapore,so,pakai aje taim raya nnt baju selangor tu

seluar:
seluar jeans tahun ni,x yah beli,
aku g hntr kedai alter je seluar lama aku,sbb,semuanye makin besar,ke aku yang makin kecik?aku pon x paham..lps aku alter seluar,baru la nmpk mcm seluar baru

kasut:
since kasut futsal aku dah rabak(last sekali main 2 hari sebelom posa)mcm tau2 aje,
so aku akan beli kasut futsal sekali pakai masa raya..jimat kan

kereta:
gile ape raya aku nk beli keta baru..uish..uish uishh,,bapok membazir

last sekali aku nk bg tau..ukur baju dibadan sendiri,kang kalau aku ukur baju aku ikut size org lain,kang,size,x sama,nnt kene beli yg lain,kan membajir


6 ulasan:

hang nadim berkata...

salam..suke dengan kete Toyato Wish yer..

suya berkata...

wahh..pembentangan bajet ko hampir same ngan aku lah.agagaga

chucky berkata...

hang nadim:bile mase lak aku suk toyota wish.
aku suke buat wish ade la

suya:aku tauuu

FdausAmad berkata...

Font kecik gila...

sEapUt "c@ berkata...

bajet bulan sembilan dua ribu sembilan =P

@tune® berkata...

hihi

adela baju kau

Feedjit