Selasa, 11 Ogos 2009

hari yang sempurna

tgh aku drive...
tetiba lagu yg sedapp bekumandang dekat corong henpon aku.....
mungkin bank kot,sbb aku x bayar lg intsallment umah..
bukan sbb ape,sbb kawan best aku pinjam duit...esok dia bayar aku g la bayar umah..
nk angkat ke x?nk angkat ke x?
angkat je lah..
bukannye aku x nk bayau..minggu ni,aku g bayau laaa

sekali hadi (budak kelas aku yg kol)
heheheh
sebagai kawan yg prihatin ngan baik dengan budak kelas yg lain,
aku sembang ngan hadi seumpama lama dah x bersua muke ngan dia....berborak bagai kami adalah kawan yg paling akrab dan bahagia dlm dunia fana ni

baik punye aku sembang....smbil drive..smbil sembang
sekali abg polis ade kt tepi keta aku..haram jadah...
anom dah menggelabah....
aku?
pekara mcm ni kene hendel dengan tenang
jgn menggelabah
sebagai seorang yg hebat..kite kene senyum ...walopon muke dah macam kerang busok

sbb yg tahan abg polis trapik lelaki,
aku sajes kat anom..supaya dia flash boops dia mase polis smpai....(walopon x seberape besar pada hemat pemandangan aku)
erk..cadangan sah2 ditolak oke

kene guna ayat manis semanis kurma..utk mengelakkan dr disaman
sekali,mase nk keluarkan ic ngan lesen,saman2 lama aku semua tekeluar

"ni lg senang,boleh terus bayar saman sekaligus"....
erkk.....

aku redha..bile aku kata
"abang hensem la hari niiii"

dan aku telepas lagi........

(p/s:saman aku yg sebelom ni,sbb saman parking,dia main letak kat dashboard keta aku,x sempat aku ayat abg polis tuu)

3 ulasan:

@tune® berkata...

mgade!!

jijah montel berkata...

tu je? ko ckp tu bleh lepas?... ko flash boob ko sndrik ek? sambil ckp tu.. ala2 jessica simpson..

sEapUt "c@ berkata...

hahaha...
aku nak jugak la kene tahan polis, tapi polis wanita... ekeke..

Feedjit