Sabtu, 8 Ogos 2009

mari menonton wayang


siyesli,ini semua ad-hoc plan,
hazari ngan lily nk belanje tgk wayang...
so,aku join saje lah

lps je main futsal,aku trus g jasko bukit raja
aku ingat,nk tgk cite Proposal,
hazari ke lily,aku x tau la, nk tgk GI Joe
aku cakap,x yah tgk GI Joe,x best
Proposal lak,dah abes dah teket ,
so,tgk cite setem

enihoooo,
cite setem best,bapak kelakar ,lawak pon x nmpk mcm dibuat2,
audio dia pon bagus,x mcm sesetenegah filem,bile dubbing suara mcm cibai....suara artis mcm gampang...
tp yg ni...mantap beb


aku rase,afdlin shauki,kalau dia belakon dlm cite khabir bakhtiar,baru best,
kalau muvi yg dia producer ke,pengarah ke,cam x berape nk bagus
maybe dia nk buat yg tebaik tp but then dia pressure,then cite pon mcm haram aje
x semua muvi afdlin bikin cam gampang
only a few

ade org cakap,cite setem cite bodoh
pd aku,x la cite bodoh..
cume mengarut,pasal fake setem yg kononye harge USD 4 mill
tp....pd aku,best,
effect,dia mantap + superb(mamat ni slalu buat effect barang terbang)
pelakon pon sempoi aje..
maybe semua pelakon ade experience,
mmg muvi paling mantap laaa
kredit utk semua org

aku rase,lagi lawak cite ni drpd cite pelawak no 1,no2 dan nombor seterusnya...
lawak lg cite ni drpd cite senario(senario 1& 2 x payah kira.yg tu best)

g la tengok,
kalau x best,maybe korang tu mmg jenis org yg x best kot...

5 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

aku gak belum tgk lagi.ah hari rabu ada sales tiket.akan pergi.ngee

chucky berkata...

g laa j..must watch muvi neh

jijah montel berkata...

nak tgk!!! tapi.. takuuutttt... h1n1!!!

chucky berkata...

pakai la mask cekgu..

@tune® berkata...

mmg syiokkkkkkkkkkkkk

Feedjit