Rabu, 9 September 2009

kami memang melampau

mlm td,parents aku meluahkan perasaaan mereka,

"korang ni memang melampau,belom raya lagi,kuih eskerim lily dah habis,ni nanti raya nak bg org makan apa?"kata ayah aku

"ni nasib baik adik takde,kalau tak,mesti lagi banyak kuih habes"sambung mak aku pulak

nampak gaya,aku kene pegi beli kuih peberet diaorang lagi laaa
tp,macam aku x tau,sebenarnye,mak ngan ayah aku pon makan sampai habis satu balang,kuih eskerim lily tuu,
kuih choclate ika pon,kene order lg......

5 ulasan:

sEapUt "c@ berkata...

huhu..
kueh eskem lily tu camne ki?
cam sodap jek..

chucky berkata...

sedappppp

Zulkifle 'J berkata...

Perghhhh... lum raya dah kene tibai abis dahh.... kat pekan meru tu berlambak lagi dijual chuky yee...

jijah montel berkata...

ala.. semua pun kuih tunjuk kan.. tunjuk la lagi.. tunggu malam raya.. sale kuih raya!!

@tune® berkata...

sumpah sedap..
aku ngah kunyah kukis nih...

Feedjit