Isnin, 21 September 2009

aku ngan abg

dulu,aku ade abang,
abang aku best,
dia ajar aku main meriam ngan mercun
kitorang perang ngan umah ajit,ngan umah is,derang tinggal depan umah atuk aku,
kadang2,terlajak pulak mercun roket sampai umah wak harun,
ade jugak yg meletop depan parit umah atok aku..
sakit woo telinga kene bunyi meriam,
bedesing menusuk jantung rasenye,nyaris2 kene heart attack

baling mercun roket kene atap umah ajit
nasib baik tak tebako umah dia,
abg pon selalu ade stok mercun,aku pon x tau mne dia dapat.
huhuh..........

tp,abang aku dah lama x de,
dia eksiden kat federal hiway tahun 2001,
alfatihah buat dia.

7 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

al-fatihah juga.

raya bosan!

kali.ini berkata...

al fatihah

suya berkata...

al fatihahh

@tune® berkata...

i miss him

sEapUt "c@ berkata...

al-fatihah..

dan selamat hari raya aidilfitri caki..
mohon ampun dan maap dari hujung rambut ke kaki eah..

jijah montel berkata...

chucky.. atune.. bersabarlah sayang..

selamat ari raya maaf zahir batin

suez berkata...

al-fatihah utk abg ko.

Feedjit