Jumaat, 18 September 2009

ok!!!

hari ni,aku nk g main meriam
nk buat rinngtone baru henpon aku
kalau meriam meletup..
aku x sure,mana satu yg meletop dulu
henpon aku atau gegendang telinga aku?

oh yeah,
esok birhtday ayah aku...
patut raya taun ni excited semacam ayah aku yg hencem,
beli kasut raya smpai dua,ajak mak aku shopping aje,
mak aku pon,alhamdulillah,dah sehat,polo aje lah kan,

oh yeah,
kalau nk duit raya dr ayah aku,korang try kata dia hensem
sure dapat 20sen
tp,time birthday dia aje,
kalau time lain,dapat senyuman aje lah

selamat hari jadi ayah..
semoga panjang umur,murah rejeki and makin hensem dan bergaya
aminnnn yarabbal alamin

4 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

whoaa besday mlm raya tuu!selamat raya pacik ismail!
woi jgn main mercun daa..

chucky berkata...

hahahah,
main lumba keta la,lagi best

suya berkata...

aminnn...epibedei pacikk

chucky berkata...

aminn..pakcik kata

Feedjit