Jumaat, 2 Oktober 2009

oi

oi (1)
keje kat meru mmg best
tp,
x de toilet

Oi (2)
aku carik baju selangor kat pasar
kat uptown
semuanye jual baju EPL x pon spain league
APE kes?
jap lg kne g mall-malasnye

oi(3)
kawan lama ngan kawan baru
mana lg best?
yg lama laaa dan yg selalu kontek
kalau kawan lama tp time kawen baru nk baik...
hmmmm
lps kawen bile sms pon x blas...
hmmmmm

oi (4)
asemen EIS yg aku buat smpai besengka mata,rupe2nye x yah hntr dulu
yeay,aku dah siap

oi (5)
makan kat kedai yong tau foo sec 7,kedai cina ade cert halal
mmg best.....
nak pulak lily belanje

9 ulasan:

suez berkata...

kawan lama @ kawan yg duduk sehostel/serumah. itu paling kuat ikatan kekawanannye.

sEapUt "c@ berkata...

oit (6)
esemen aku byk lagi x siap.. Ngeee~~

suya berkata...

oi nomo 5 cam bes je.nakkk

helomynameisjaye berkata...

oi.kita kawan lama kan?

Zul J berkata...

esemen EIS tu aku tak buat apa2 punn.... huhuhuuu... ko taip ke tulis tangan chuky?

Sitie BUm BUm berkata...

kawan lama kalo dh jarang kontek jd xbest. hehe

jijah montel berkata...

kalau kita ni ape kes pulak? sedara tapi baru ni jumpe?

@tune® berkata...

kak liza...kite nye kes spesial kes

Che' Merr berkata...

chop..reduan abdullah tu bukan bapak aku la chucky..bapak aku abdullah ali. masa 1st time sultan selangor cup (kat stadium s.alam) ada lah dia main. hihi. terjumpa plak kau nye blog. jumpa kat wedding atun k!

Feedjit