Ahad, 1 Februari 2009

cuti seminggu

aku mmg la cuti seminggu sempena raye cine ni tp,aku x rase aku tersangat productive aku buat aku punye chapter 3 final projek last minit sbb,aku sebok main game mad cap kat pc aku,sebelom pc aku hang dah kene masuk spital 2 hari


game mad cap


aku tgh buat asemen submerged arc welding (SAW) mlm ni, aku tp aku rase aku tersangat la addicted ngan game kat facebook (pet society) macam main tamaguchi lak nk bg makan,nk main bola,frisbee,nnt leh dapat tropi leh jumpe kawan2,g stadium leh bersukan,tp aku paling suke bejudi kat stadium


aku nk terima kasih kepada dunia inetrnet yang dah memudahkan keje asemen aku lecturer aku suh g visit kilang,pastu amek video pasal SAW,tp,ape gune intenet aku donload aje video kat youtube(aku harap lecture aku x dgr suara org mexico kat belakang tu) x yah aku bazir mase g kilang lecturer suh gune buku kat library, ape aku kesah nk buang mase tuh semua aku ade satu dunia punye library kt umah

sepanjang seminggu aku cuti aktiviti paling banyak aku tdo konon nk stadi tp, bapak malassss

tp,sempat gak aku

mengumpat,malam tahun baru cine

(semua buat muke ala2 cute la tuh konon)


melepak ngan lily ngan hazari besame suya(one week before lily kawen) makan besar besame family pakse suya buat model aku(hahahahahah-sile gelak macam penjahat yang menang) erkk,ape lagi yang aku buat????

yang lebihnye,aku layan muvi ocean's thirteen walopon aku dah tgk dkt 20 kali


cite boothnath(amitabh bachan ngan budak kecik)-special appearencess dato' shah rukh same johi cola,yang ni pon dah dekat 20 kali


amedika idola
(tetibe rase bedosa lak tgk ni)


ngan cite primata canti kat tv9,
alaa,cite pasal budak ni mule2 sombong,pastu tu,kene cakar ngan beruk,terus dia jadi,beruk jadian,lps tu,


tu la cite aku sepanjang cuti seminggu


6 ulasan:

:: iera :: berkata...

beb, lily kawen bape hb?

suya berkata...

weih,..name die azhari la..
eh jgn buli aku.nanti kau mara.lalalala~

chucky berkata...

lily nikah 8.2.2009
sanding umah lily
28.2.2009
sanding umah laki 29.3.2009

marah ke?(sile ikut cara apek ekon pakcik ko)

a.b geldofg berkata...

padat juga cuti ko ye

chucky berkata...

padat ngan tdo sebenonye

@tune® berkata...

hekeleh...

Feedjit