Selasa, 24 Februari 2009

blah la lu burger mahal !!!!!!

tempat : seksyen 2
gerai :burger otai
harga bapak mahal

siyes beb,las week,aku try la nk g beli bege otai kat tepi jalan seksyen 2,
bukan ape,aku kan kedekut
makan bege la cukup khasiat
ade sayur,daging dan juge karbohidrat

tempat bege paling dekat,
bege otai
aku pon buat la muke ala jenifer aniston nk g beli bege

aku tanye,
"bang bege yang otai ni,rm.420,apsal mahal?"
"sbb gune bege brand otai"abg tu mnejawap
"ok lah,saya nk beli yang daging biasa ni,"
baru mamat tu nk prepare,aku bace lg

"bang bege yang saye beli ni rm 2.90 bege pakai daging ape?"
"pakai daging bege biase",sambil menunjukkan daging bege RAMLY

"bang,apsal mahal sangat?x jadi la saya beli cni,bege biase RM 2.90,saya pegi depan tu lah,kensel order saya yang tadi"-trus aku belah tanpa memandang muke abang tu

-tulah,lain kali,jula bege biarlah harga yg bepatutan,aku g kedai depan tu,siap tambah cheese baru RM 2.90....blah la lu berger mahal...hamburger betul



9 ulasan:

suya berkata...

huhu terer ah ko

helomynameisjaye berkata...

selambe siot.mesti abe otai tu ngango muluk je denga.heh

suez berkata...

kitorg pun dah lame boikot bege otai. dah la mahal, rase pun tak seberape. bege ramly lg sedap (cait, ade ati nak ckp daging ramly tu biase?)

chucky berkata...

kite ade hak pengguna
mesti tegakkan benang yang basah
hehehe

ooo,ko adelah salah sorang mangsa la su

jijah montel berkata...

huhhhh.. selamba kodok.. bagus!!

@tune® berkata...

dah xotai ler die..ilang kasteme

suez berkata...

memula mase nampak mahal ingat sedap la tu yg masih consider nak try. sbb pade kitorg kalao mahal sikit tapi sedap masih boleh diterima. tapi kalau mahal dan tak sedap itu apekah???!! (ayat pun sudah pusing)

chucky berkata...

ayat pusing janji aku paham....
ooo x sedap ye,
siap la ko bege otai

Al Hadi berkata...

bagus bagus! kau mmg bagus!

Feedjit