Selasa, 17 Februari 2009

cak may long..saya cuma nk tolong

allooo kawan
skrg aku buat keje pat taim
aku jadi ah long pat taim
wiken aje tau

so,kalu korang ade sape² yang masih x bayau utang korang....nnt aku tolong kejo kan,
x dapat banyak,sikit pon jadi la

stail aku pakai ialah,gunekan perang saikologi.......

client petame aku
dah aku cube selesaikan

walopon org tu x angkat telepon dah masuk 4 bulan,
dapat aje alamat org tu(cara mendapatkan alamat adelah rhsia ye adik²),
aku akan siasat duluuuu,plan baekk punye
trus aku g umah org tuuuuu
kat perak tuuuuu

tp,semalam,spoil laaaa
hutang rm7200,tp dapat rm 50 je,
aiseh,
jatuh reputasi aku sebagai ah long
caittttt

x pe laahhhh

tolong kawan punye hallll


4 ulasan:

suya berkata...

hah?dia bg 50 jek?patut bwk parang...

chucky berkata...

tetinggal.....

@tune® berkata...

huh,..
kalo aku lak mintak ko tolong nk duit?
amacam?

chucky berkata...

mulehhh,mari dtg angkat

Feedjit