Jumaat, 3 Ogos 2007

seteru baru

kalu korang perasan,aku tulis blog ni di kala petang yg hening,yang aku baru balik keje setelah penat aku mendengar dan berdialogue bersama bahagian facility kat northport sambil tertido,nasib baik j kol aku time tgh mendengar dgn khusyuk dan tawadduk tuuu(sambuil tertido dgn nyenyaknye)
(time ni aku sambil betulkan speaker aku yg dah mmg nk kene tukar sbb dah 10 tahun bersama family aku)

dengan kepala aku tgh sarat pening(kene betulkan lagi speaker ni),aku tgk cite mutiara hati ngan mak aku,aku gagahkan jiwa raga aku mau nonton same mak aku,
dlm 6.30 aku masuk tdo sbb kepale aku mmg pening gile,
before dat aku kol lily sbb nktanye amacam training ping pong dia,dia kate x jadi,x pelah ly.nnt aku ngan j leh ajor ko mainping pong before tourney ko dis kaming monday(kalu sempat)
(speaker aku dah ok-lagu ungu tercipta untukku)

aku sambung tdo,hampir tdo aku dlm stage ke 2(lily cakap,mimpi ade banyak stage,so aku rase aku stage 2)henpon aku bedering,(hampeh sape lak kaco aku ptg2)begegar2 henpon aku dibuatnye,aku pon amik,ceh,khairul azira kol aku,
aku cakap aku tgh tdo,dia cakap dia mmg tau aku tgh tdo,
lagi haram jadah,

rupe2 dia nk bg tau,esok dia kene keje,whole day,
aku tanye apsal lak?????
dia kate ade testing
sbb badak tade die kene handel
badak punye badak!!!!!geram aku ,org mida nk wat testing esok gak,so dia x leh nk berpeleseran ngan aku esok,x pe ar,aku ade suya,kalu suya x leh gak,aku g library,stadi jek,hahahahaahahah
secara direknye,aku bengang lak ngan badak ngan tukul(aizam)suke nyusah kan ira,x pasal2 drag aku sekali dengan menggangu tdo aku yg separa nyenyak,damn!
jadi,secara x officiallnye,badak dan tukul seteru baru aku,
siap ar,
*&%$#^*%$#^&^^^**()__&%$$$%%$$##@@!!$%^^^$^&*((*)()_&^%%^%^^&()&&%##%*&":"">"


1 ulasan:

:: iera :: berkata...

hahahhahaha..ko jadikan dorang seteru ko hanye sbb ko takleh nak sambung tdo di kala maghrib menjelme ye?? hahahhaa..

mmg silap besar laa dorang cari pasal ngan ko kann walaupun indirectly...hihihi..

Feedjit