Selasa, 7 Ogos 2007

separuh masa vs kekasih gelapku

kenape aku tulis tajuk tu???sbb aku sebenarnye dah tersilap,
pasal lagu ungu sebelum ni,aku bg tau korang yang maksud lagu kekasih gelapku tu lagu dr stalker kepada org yg dia minat,hahahaha,dah salah laaa,
kekasih gelap tu ekceli mcm pompuan simpanan,(menurut kate lily-mungkin dia ade pengalaman yang luas dlm bidang ni-hihihihi)
mcm lagu sephia

"slamat tidur kekasih gelapku,
smoga kau cepat lupakan aku"

so lagu yang kru tulis utk the lima (group yg menang gang starz),tajuk dia kekasih separuh masa,
hmmmmm,part time lover gitu,
kalu indon kekasih gelap,
tepulang la pada korang nk panggil ape,asalkan jgn bocor rahsia,hahahaahahah

so ni lagu kumpulan the lima yang baru
separuh masa(mula2) aku ingat lagu bola,har har har har

the lima-separuh masa

dulu kan dah diberitahu,
jangan menggangu di hujung minggu
nanti dia kan tahu
rahsia,kau dan aku,

kita sudah sama setuju,
berjumpa hanya bila perlu,
karena kita sudah punya
teman istimewa

c/o
ku hanyalah kekasih separuh masa
separuh lagi cinta untuk dia
jangan lah kau meminta lebih daripada itu

ku hanyalah kekasih separuh masa
dari senin sampai jumaat saja
jangan pula kau mengharap penampilan selalu
dengan ku

jika kau tak terima khabar
ber arti dia ada di sini
janganlah kau meninggalkan pesan
curiga dia nanti

tak perlu kata-kata manja
itu sudah sering ku dengar
dari dia yang masih tidak tahu
adanya dirimu
woooooo

repeat c/o

bridge
ku akui ada sesuatu
antara kita
tetapi ku tahu
engkau seperti biasa

2 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

aku tetarek aaa ngan liriks die.
talented sunguh KRU ni.

ntah2 ade kaitan ngan yusry ngan fasa sanda???
haaa..aaa...aaaa

chucky berkata...

hak hak hak,ade ade,yusry ngan ko la j,

Feedjit