Khamis, 9 Ogos 2007

perang status gmail

gile hari ni,
aku masuk opis dah la lambat dek karena sakit perot,
aku bukak gmail,jas ade iera ngan sam,
then suya masuk with her status "J is a best kisser"
pastu sham kate " J penah kiss suya ker..les ke korang nih...hmm..."
suya:"
- bani ko kate kiterang les...siap ko sam....
suya:"
hoh magah tol haku ngan bdk mebeng neh "
sam:"
shamsulbahri's new status message - :12:24:" takat geng² kemetot nih..aku tak brape nmpk..ekekeke..mampu ke korang nak debik aku..ngeh ngeh ngeh "
sam:"aku delete kang saki baki duit korang dlm mebeng baru tau... "

sam:"" Yoo...chill kemetots gals..no need marah²..tak elok k..cepat tue..nanti kene jual :P "
sam:
" kuat sungguh unity korang...cuak gak nih..hahahaha.. "
sam:
" aiseh..masuk sorang lagi dah dlm group nih...mani aci woi main geng... "
j:
"LESBIANISM is so in right now.. "
suya:
"i heart jay,caki,ira n sumer2 pompuan...rreowww "
iera:
"sham, we are buddies..i love them all."

korang jgn salah anggap,ni sume adalah permain semata2 utk kasik panas gmail,
we are the bestest buddies in d whole wild world,
itu sume hanyalah confession yg saje nk pekena si sam,
anyway by d way down d hiway.
jgn la korang pepandai nk spekulate,
to sam,we love u tooo,

4 ulasan:

Sham berkata...

touching nyer aku...hahahahhaha..

Sham berkata...

since aku tatau sgt hati nurani pompuan..maka dengan ini aku mintak maaf terutama pada suya & J kerana telah ckp yg dorang les...aku mintak ampun...caki..4give me...kot² ko pun terase..hahahahah..payah gak kawan ngan pompuan nih..kene wat ulang kaji dulu...

Sham berkata...

oh yea...sham n hito adalah watak yg samer...

chucky berkata...

hahha,x pe,derang pon tade keje tuh,mmg suke bikin panas je
aku maafkan ko sam,

Feedjit