Rabu, 8 Ogos 2007

MY GAL PREN

atun a.k.a my twin sista
-atun burrows-ni atun,same2 kuar ngan aku mase 29 mac 1981,but i manage to born my self before her,hihihihi apelah ayat aku ni,then,aku selalu gaduh ngan dia dari kecik,x same langsung atitude+behaviour+skill aku ngan dia,dia mcm version aku yang baik punye,aku version nakal,hahahaah,aku suke tanye soklan kat member2 aku"korang ade kembar ke?"
dia terel main hoki,futsal,netball dll,dia ade kamera kaler pink,ik
ade kembar tade la rase ape sangat,cume ko rase mcm ade org muke same ngan ko je,hahahaha,skrg atun dah ade komitmen lain,so dia kureng melepak ngan aku,and others,keje kat kilang paling top kat meru,
aku kalu kuar kenduri kawen kekadang dia yang kasik pinjam baju sbb baju dia cantik2,hihihi,tengs ye,kalu atde atun,susah gak,kekadang dia la menteri kewangan aku,hahahahah
bes woo ade kembar,korang ade kembar ke???????


-lily sukres-ini lily,my verrryy best+gud+dll pren ,aku suek lepak ngan dia,smart,intelligen,descent,damn brilliant and cute.aku tatau la otak ape yg dia gune,every time exam sure score gile babi punye,aku selalu tgk dia,tade la stadi kuat sgt,smpai x tdo 3 mlm ke ape ke,but she can score with flying,kalerpull and rainbow lagi,
keje as a lab technician kat PPUM,selalu cite ngan aku pasal fits,sleep stadi dia,dll.aku suke gak sbb leh gak aku amik sket knowledge dia,pastu aku buat jadi aku punye presentation engrish time sem 4,aku suke temankan dia keje malam,tp bapak sejuk hospital mlm2.x tahan aku,
known her since high skool,tgh work out utk kuruskan badan dgn tidak makan malam,hope berhasil lah,dia lah teman aku kalu nk g memane,kalu aku ade prob ke ape ke,sure carik dia punye,tp skrg tgh kumpul duit nk g jepun,b giller dia,
lps abes diploma,aku,lily,j ngan zok selalu gak lepak same,kuar sesame,sbb time tu bebudak lain lom abes stadi lagi,sbb derang amek degree,
but aku mmg respek giller ngan dia,rajin keje+pandai,
kalu g vacation ngan dia,dia akan bawak beg camping dia yg menyebabkan penuh hud keta,
kalu lepak umah dia sure tdo umah dia,pastu buat bilik dia mcm bilik sendiri,at d end of d dei,aku gak kene marah sbb sepahkan bilik dia,hahahaha


-suya tangerine-ini suya,kawan aku antara yang paling lame betahan dlm dunia ni sepanjang penghidupan aku,dia mmg suke buat muke2 pelik kalu begambor,ni pes time dia ikut g jenjalan smpai x balik umah ngan kitorang hahahaah,aku dah kenal dia 20 tahun,sbb aku satu kelas ngan dia mase dajah 1,main tanah liat same2 kat kelas cikgu maarof,dajah 4-6 satu kelas ngan dia gak,hahahaha,suya pandai ooo, pastu masuk asrama pon same gak ngan dia cume skool je lelain,kat asrama aku suke lepak ngan dia dan aku adalah antara pelajar ade banyak masalah,muke mmg inesen,tp tade la sangat kan???ingat tak bola ragbi yang kitowang bagi??ingat tak kite penah main ragbi kat belakang asrama lepas lecak,abes baju kite,mmg sengaje nk main lecak kan kite,hahahaahah paling aku x suke bile aku dtg umah dia,pastu nenek dia ingat aku salesman,sbb aku pakai cantik sangat,hahahahahaah aku suke lepak bilik dia yang besepah tuuu,skrg suya tgh satdi kat KBU,nnt dia jadi internal designer,korang g lah suh dia design umah korang,tp jgn suh dia kemas,tp kalu kowang nk suh dia design skrg pon boley,sbb dia mmg terel,cayalah lu beb.
j oso known as j-bag
jjjjj.mmg bes,kewl gile,mase aku form 1,org yang aku jumpe mase dah naik bilik is j,dia tgh nangis kat bilik dia sbb kene masuk asrama,hahahahah,mase tu dia mmg asyik pakei serkup dia je yang warne putih,aku x bani nk tegur dia sbb mase tu muke dia garang gile,paling aku x tahan kalu aku punye turn basuh kain lps dia,kekadang aku malas nk tggu dia basuh kain,baik aku basuh kat tandas floor lain,aku trus dengan sengaja mengresignkan diri aku dr basuh after j koz,mmg lame,sbb j suke main buih sabun,kalu nk blajar ayat2 engrish yang pelik leh tanye j,sbb dia mmg terel,suke lepak kat umah dia kat selayang,pastu nnt dia pasang kipas,abes ade salji turun dr atas,betape hebaknye bilik j,hahahahahah
j punye rambut pendek,leh main tegakkan rambut dia,skrg keje kat dbkl sambil mengutuk and memaki hamun bos dia tiap2 hari,kalu nk tgk wayang ajak je j,time woking hours pon x pe,sbb dia ngan datuk bandar ade affair,hahahahaah,kalu ade anugerah untuk pengguna pablik transpot,elok la kasik je kat j,sbb aku rase dia mmg pemenang sepanjang zaman

apai @tapai@papai
-apai apoloskiss-apai keje PTD kat opis muhyidin yassin,kalu korang tade subsidi baje pertanian leh mintak kat apai,
time skool aku x suke sgt kawan ngan apai,sbb dia suke geng ngan budak lain,lg pon aku x mo kawan ngan apai,aku x gaduh ngan apai,cume x begaul je,hihihihi,tp lps dah keje ni,ngam lam aku ngan apai,lunch ngan apai,jenjalan ngan apai,beli perfume kat apai,suke buli apai sbb dulu die antara yang x gemok sgt,tp skrg bulat,kikikiiikiki,
kalu g umah apai leh main ngan kucing2,makan durian ke,rembat rambutan dia ke,aku mmg taget apai jadi datin one dei,sbb gaya ngan ciri2 tu dah ade dah,mmg dh nmpk dah,apai suke makan kat kush,
paling aku suke bile bos dia kate aku ni adik dia,hahahaahaha,aku mmg nmpk cute and lg mude dr apai,i likeeeeee
tp time skool dulu apai main hoki ngan aku,dia lah yg menyebabkan idung atun senget smpai skrg,

-iera franklin-yang ni name dia iera,time skool aku mmg x kenal dia,aku siap tatau lagi aku penah jadik roomate dia time f3,sbb aku mmg x suke duk asrama ngan x suke duk kat bilik time tu,so aku tade nye nk amik kisah budak2 ni,lantak la nk tebalik ke,tetonggeng ke,
dia duk kt sg choh,ade sungai sebesar longkang kat umah dia,sbb tu la dipanggil sg choh.anak tunggul pompuan,anak manje gak ni,x macam apai ngan suya,anak bongsu tp x manje,keje kat heitech tp suke gaduh ngan org atasan,aku suke cadangkan dia buat je reformasi kat opis dia,suke beli kasut futsal,kalu main futsal selalu kene rembat ngan bola,aku pon tatau kenape,partner tgk wayang sambil berlari2 anak aku,hahhaahahah,


-ana abruzzi-ni ana,name dia nurhana sidek,aku kenal dia baru je dlm 2 tahun kot,sbb juli bawak dia main futsal,kalu x,mmg aku kenal dia,gile betul,dia seumur ngan ijoy tp sebaya ngan kitorang,keje dia potograper sambilan tp keje tetap dia ialah buat sesuatu kat kilang rokok(sori smpai skrg aku tatau ko buat ape,cume aku tau ko bhg IT)keta neo dia bes wooo,powerrrr,kalu nk g melancong dia mmg suke,ade boipren name pejal@kucai.kalu main futsal,dia lah paling power nagn rembatan ala2 david bekam,aku paling pelik,smpai skrg iera terselamat dari sume bola2 ana,hahahahahahh.
dulu ana skool kat teknik ampangan kot,pastu masuk utm,tp x jumpe juli kot time tu,ana pon ade komitmen lain bile abg prono dia balik darat,hahahaahhaha

wat eber it is,derang la yang buatkan hidup aku hidup,love y'all forever bebeh
BFF forever,

9 ulasan:

:: iera :: berkata...

hahahahaha..mmg lawak laa dude..

satu jek aku nak komen..aku terselamat dr bola2 ana sbb ana sayang aku..

lainlaa ko..mmg suke rembat aku sbb ko tak sayang aku kann..ko kan suke rembat orang2 yang ko tak suke..tsk tsk..aku sedey..

chucky berkata...

ishh,yang ko tu buaknnye aku x sayang,sbb tu tande sayang aku pada ko,unik kan???

helomynameisjaye berkata...

ngengenge...
aku nangiss..
maluuu..dan ko hengat.
ko suda bagi idea pada org untuk buli akuu..
tapi tapee..
i luv u still!

Hana berkata...

aaaa...jay nangis masuk asrame..wakakaka. so sweet of u chucky. iera..aku pun pelik jugak smpi sekarang..aposal xde yg cedera dgn sepakan aku (touch wood). tp yg cedera dgn passing aku ade la..hahahah :P

Ijoy berkata...

Caki, aku suke entry ko yg ni. Best. Ade kelas. Gaye.Mutu. Keindonesiaan gitu. Ehhh, tu rokok suria. Tp entry ni mmg best. Aku bg 2007 - entry of the year walaupun thn ni blom abis lagi.

chucky berkata...

j:,tu tandenye aku kenal ko dulu before aku kenal iera,aku syaang ko lebih tuuu
ana:nex time ko sepak kasik sepakan ala2 bekam kat iera
ijoy:hihihi,yeke joi,nnt jap lagi aku tgh carik gambor boipren2 aku
suya:jap agik aku tuko gambor

:: iera :: berkata...

hmmphh..nampak sangat tak sayang aku..tak cukup ngan rembatan ko, ko soh ana plak rembat aku ye..

takpe ki, aku carik org lain utk sayang aku..(ki, aku majuk nih tau..)

chucky berkata...

jgn majuk,kang aku geget ko ye

@tune® berkata...

aku pon pelik nape ira xkene rembat...
miss u la...huhu...aku bukan ade komitmen la...aku nk biasakn korg nnt kalau aku xde kt selangor...mane latau aku kene g south africa ke....

Feedjit