Isnin, 6 Ogos 2007

my saturdei



hahhaha,ni la saturdei yang aku sukeeee,aku cutiii,yahooooo,bangun tdo kul 9 lebih,sbb aku ingat nk tgk wayang ngan suya,the invisble,tp x jadi sbb aku nk kene buat omwerk,kat itm,huhuhhuh,sedey,lps aku mandi,tetiba aku muntah,sbb aku sarapan makan buah kot,pastu aku x kunyah buah tu betul2,muntah aku hahah,
pastu aku trus g uitm,buat keje,kul 2.30 ptg aku ade kelas,aku taget,lps kelas nk g terjun tiruk,tetibe dpt msj dr budak name j,nk pinjam kalekaleter legend aku,huhuhu,las time dia pinjam tade bateri,so kali ni aku dah tuko bateri,dah,sbb aku tau j nk pinjam,hahaha

kalekaleter legend

lps tu aku pon g la gerak ke umah lily,lps aku kol lily ngan suya,suya nk jumpe lily sbb nk kasik duit,so aku cakap aku tggu kat umah lily,lily smpei,pastu j ngan suya pon smpei,lily cakap dia lapo gile,aku pon lapo,suya ngan j nk g subang,nk makan kat ucle lim's,ok la,aku pujuk lily ikut skalik,sbb leh jumpe azura kat sane sekalu,maka berangkat lah satu keta ke subang parade,

aku makan asam laksa yang pedas (pada perasaaan aku le,)j makan mushroom soup yg sedap(lenkali aku dtg nk makan tuu je)lily makan nasik lemak,(pedas tp sedap),suya makan mee cendawan yang rase mee je lebih,smbil tggu cikgu azura,aku dpt kol dr ira,sian dia,aku lupe nk ajak dia skali g lepak , x pe lah,bukan selalu pon lepak tde ko,hahahhaaha,atun mmg dah ilang bersame komitmen dia,ana lak berkomitmen setelah kepulangan abang prono(kuchai)ke darat.apai lak,masih bz ngan kursus yang mungkin menguruskan diri dia,lps tu jenjalan kat subang parade smbil mencarik kasut lily,susah nk carik kasut lily,ade kriteria tersendiri,hahahaahah

balik tu,lepak umah lily sambil membuli j,sambil dengki kat j,beguling2 kat umah lily besame suya,hahahha,happy gile sbb lily pon telibat same membuli j,cikgu balik awal sikit tp sempat gak dia menunjukkan aksi nk menjemur baju time kat asrama dulu,hihihihi
aku sukeeeee,
kul 9 lebih aku balik umah smpai aku pesan kat j,just wait 4 my blog hahahahahahaha,

aku smpai umah,kak cik je ade(adik aku),aku bedal dia punye me sup,sedap gak,pastu makan durian ngan mak ngan ayah aku,hahahahaah,aku tetido depan tv smbil blom mandi lak tu,huhuhu,dan aku sebenanye x mandi pon cume tuko baju je,sbb aku letih sgt mendengki tehadap j.

hahahahahahaha,

3 ulasan:

:: iera :: berkata...

hmm..ko mmg..dah lupekan aku dah..
tu pun sibbaik aku kol..kalau tak, sure tak hengat pun ko ada kawan nama iera...hmmm...

helomynameisjaye berkata...

bukan mushroom soup aaaa bebeh.
jauh bebeno da tuu..
kite makan ciken joe porridge atau dlm base melayunye bubur ayam.
yg tiada lansung mushroom atau cindawan..
ekekekekeke,..
tapiii sedaappp kan.
tenx for bulanje.
dan seb bek bwk kad messssraaaa..
heheheh

chucky berkata...

mesraaaa

Feedjit