Selasa, 21 Ogos 2007

name aku

ramai yang tanye nape nick aku chucky yang sekarang ni derang dah eja caki@panggil aku ki@mak aku cakap ongkee

cite yang simple tapi senang nk paham
untuk org luar aku akan cakap "dulu mase skool aku penah bunuh org pastu aku masuk skolah mental",then aku akan cakap "kalu korang caye laa"

ekceli name aku jadik gitu sbb mase form 1,aku tatau nape,aku ade sorang akak angkat(kak linda-cute oo dia muke cam cine),dia panggil aku "yang" name gamer aku kat umah,,pastu dia cakap aku jahat sgt,sedangkan aku tatau ape yang aku dah buat,jas aku begurau ngan agak nakal kot,and dia pon tanye aku penah tgk cite chucky x?
aku mne penah tgk cite2 camtu aku habak kat dia,
then dia cakap"awak ni kerek ngan jahat ++lain2 pekataan yang aku dah lupe",
aku pastu dia cakap nk bagi name chucky kat aku,then aku cakap kat roomate aku,time form 1,time tu ade suhaida,kayu,wani,zok,lin jalil,atun,emi,ida rahayu,ida idura,koop,azura ngan farashima,then trus lekat name aku jadi chucky,itu la kisahnye,

pada hemat aku,aku bukannye teruk sgt perangai aku time skool,jas nakal sket2,
kalu aku x puas hati ngan mesin jual tisu ngan jual tuala pompuan kat skool aku,sbb selalu telan duit budak2 lain,aku kopak je mesin tu,

gaduh sket ngan budak2 skool lain time hoki tourny,pecahkan muke budak lain sambil bantai kaki derang,itu je,tade la teruk sangat aku rase

gaduh ngan senior jarang sbb aku pon baik gak ngan senior,cume aku penah kene lecture kat bilik yg same dua tahun beturut2dgn org yg samesbb aku bace surat2 yang derang nk hntr kat budak asrama lelaki sbelah,sape suh aku paskan,bodoh,sure la aku bace,pastu aku paskan kat kawan2 lain suh derang bace gak,hahaahaku pskan surat2 yang senior baik ngan aku je,sbb derang pon dah nk blah dah time tu,sib baik x banyak kali,kalu banyak2 akan aku bace gak la,

tahun kedua aku kene lecture kat bilik yg same sbb aku beking a'a,bani derang nk buli a'a suh a'a bawak tray derang kat tmpt letak tray,sial punye pidah abas,pastu ajak member2 lecture aku,
aku kalu kene lecture ni malas sket,sbb dgr org2 membebel aku bukannye paham sangat.aku kan bodo.so kalu main pukul2 ngan dipukul baru aku reti.

tu je yg aku nk tulis,sape nk bace,sialalah bace,x mo udah leee.

skool rocks

1 ulasan:

Feedjit