Sabtu, 14 Julai 2007

my love story

hari ni,aku temankan erma g cari kertas utk plotter kat serdang,pastu dia ajak g misi setia opis kat bandar teknologi kajang,sbb dia tatau kat mne,so aku pon temankan dia
pastu tgh cite2,kuar lak lagu kerispatih mengenangmu,
erma ni baru je kehilangan tunang dia 12 mei 2007 sbb eksiden,
so lagu tu mmg seswai utk dia,
aku saje je nyanyi kuat2,siap buat video clip utk dia,this is part of d song,

"adakah di sana,kau rindu padaku,
pasti kita kini ada di dunia berbeda,
bila masih mungkin,
waktu ku putar,kan ku tunggu dirimuuuuuu"

tetiba je dia tanye aku

erma: ko pernah bercinta x ki?
aku: ko jgn kacau la,bg aku nyanyi dulu
erma:alah ko ni
aku: jap

selambe je aku sambung nyanyi
pastu aku cakap

aku:emma,ko ingat aku x pernah becinta ke
emma:mesti bes jadi ko,
aku:kalu aku cite kisah cinta aku,mesti ko x caye
emma:ko penah becinta ke ki?
aku:penah la
emma:cite la
aku:nnt ko x caye punye

dah kisah aku pon bemula

aku:aku dulu becinta mase skool,time tu aku form 3,dia time tu lagi tua
emma:oooo
aku:kalu aku bg tau ko mesti x caye,boipren aku fazley
emma:fazley mne?
aku:fazley abang asmara la
emma:yeke,ko becinta ngan dia bile?
aku:time skool dulu
emma:ooo,kirenye before dia jadi artis laaa
aku:yeap
emma:mne ko jumpe
aku:mase aku main sukan dulu,main hoki
emma:apasal ko clash ngan dia
aku:alah,mase tu aku mude lagi,dia lps spm trus dpt g obersea,so kitorang main email je.
emma:pastu.
aku:ntah la,maybe mase ngan jarak kot,so cinta putus di tgh jalan
emma:ko x sedey ke?
aku:tade la,ala time tu kecik lagi,skrg dia dah kawen pon,hahahah,lagipon kitorang skool lain2 time tu,dia skool lelaki,kekadang je jumpe

dah lame daaahhh,tetiba aku besuara
aku:emma,actuallyaku tipu ko la
emma:yeke,mati2 aku ingat betul
aku:ko caye ke?
emma:yelah,
aku tgk muke dia ,mmg dia caye cite aku bulat2,hahahahahah.sian dia,selalu aku mainkan dia,
tp bes gak,nk bg dia hepi sket,
sori emma
kesimpulannye,baik2 la,kekadang aku tipu tu sbb nk begurau je,hahahahha

Tiada ulasan:

Feedjit