Selasa, 10 Julai 2007

biological clock

assalamualaikum........
las wik after balik dr perhentian cam haram,aku kene keje malam,
pergh,mmg teruk,ngantuk aje,
tp aku suke gak keje mlm,coz aku leh masuk keje tgh hari sesuke hati aku,hhah,janji masuk opis apdate projek kat dia,
tapi aku k cite pasal mlm td,
aku dah balik lalok2 dr midbeli kul 4 pagi lebih,minyak lak mmg betul2 enuff,
then aku pon nk la balik meru umah parents kesayangan aku,
tetiba jalan ke petaling jaya klang tutup lak,dua kali aku round ,mne tau still ade harapan leh masuk gak jalan tu,
kali ke 3,aku stop,aku tanye,
aku :bos ini jalan x leh masuk ka
india : tabley la,derang tgh keje
aku :apsal tabley lalu,mcm mne saya mau balik klang,ini jalan jugak saya tau
india : tabley la lalu
(dengan nada bengang)
aku : lu orang suke suke tutup jalan,org mau lalu pon tabley
aku trus blah,
actually aku bukannye marah sgt pon sbb boleh lalu kg abdullah hukum then tembus somewhre area um,
but saje je nk rase feel marah org pepagi,
teringat mase aku buat silk highway kat kajang dulu,ramai org kompelin,nk wat camne,
terpaksa gune slogan "kesulitan hari ini untuk kemudahan di masa hadapan"
hahahahah
berbalik cite aku keje mlm,
besssss,
aku selalu tdo dlm keta,lock pintu,pasang air cond,seambe je,
bukannye aku tgk sgt pon,
cume kalu ade hal cam nk memudahkan keje baru aku stan bai,the rest aku lepak dlm keta,baca buku dll,
hihihihi
paling aku suke balik keje,
sbb ape
sbb aku suke drive kat tgh2 antara 2 lane,
bawak slow2 tade sape maki,
cume akupaling x berani langgar trapik lught,
sbb mase 2 tahun lps,aku kene saman pukul 3 pagi sbb langgor trapik lite,hampeh tul,so smpai skrg aku mmg x langgor trapik lite
heheheh,itu je aku nk cite,
pasal perhentian,esok pagi la kot aku tulis
hehehehe

Tiada ulasan:

Feedjit