Selasa, 24 Julai 2007

my day by day by day

hri sabtu,aku kene keje,
aku pkase diri masuk opis gak sbb aku ade miting pagi tuuu,
which is quite long time gak tade official miting,
after dicussing,and everything,my bos said,"maybe nex montoh kite akan cuti every 1st wik and 3rd wik of the month", trus je muke aku senyum gile yahap yang paliong cantik,then bos aku perasan, dia cakap"ni mesti nk pergi mane2 ni"hahahaha,
lps keje,emma ajak aku g carik dvd(actually aku yg gatal2 nk temankan dia),so kitorang g kat cheras mahkota,ceh,kedai ade,org tade,aku pon sajes kite g mines la,
kat mines aku pon sebok bli dvd cite transformers,aku tgk kat mines punye tgv still mainkan cite transforners tu,
aku bli bukan sbb ape,sbb gambor dia lawa gile,mmg lawaaa laaa,rm 20 3 cd,lg 2 emma punye dia amek cite shrek 3 ngan fantastic 4,
lps makan kat mc d,aku ngan emma blah g amik keta,sib baik ujan dah benti,kalu x belari dlm ujan laa sbb kitorang paking kat bahagian satu lagi,yg ond way ke sana tade bumbung,hhuhhuh

smpi opis aku tgk pagar opis dah kunci,aku jerit2 tade pon org,hampeh tul,ade satu cina ni nk masuk gak,pon x leh,dia nk buat drawing,
aku dh nk panjat,emma ckp x yah,tggu uncle bukak pintu sbb mamat cina tu dah kol bos dia,
pastu aku rase,x leh jadi ni,sbb bos aku sendiri taye no phone uncle,maksudnye,tade sape yang tau no phone uncle,
aku pon nekad,panjat je dinding opis,turun kat pole bendera,susah gak nk panjat,tp aku bejaye,
hehehe
then aku pon bukak pagar dr dlm pondok guard,dan bejaya lah aku amik keta aku ,hahahaha

ptg sket aku amik j ngan suya,g melalak kat mne tah,aku pon lupe,tp aku sempat smpai laaa kul 7++,lps campur sesat dlm building tu,hahahahahah
dah lupe laaaa,dia ade 2 building besambung,
masuk maghrib trus semayang kat surau,tinggalkan iera ngan suya melalak bedua,
aku dah stat ngantuk dah,mcm mkn ubat tdo

lps makan,kitorang balik,hope suya o jay leh bawak keta aku,tp jgn harap laa,aku pon cite la pasal ade org yang dengki ngan aku tu baru aku rase tade ngantuk,hahahahahahaha

1 ulasan:

helomynameisjaye berkata...

elehh..lupe kunun..
ko saje je kan nk wat2 kitorang pusing2?
hahahaha..

Feedjit