Isnin, 30 Julai 2007

baca jgn x baca


semalam hari ahad,aku duk umah, melepet je depan tv,tgk cite indon ngan mak aku,tajuk dia kecik2 jadi manten, hahahha,mmg kelakar,channel 9,best gak,2 jam jugak la aku layan cite bersiri tu, hahahahaah,
lps tu aku tgk c.s.i,bes lak sbb kali ni dah dpt tangkap miniatur killer,grissom cakap dia admire ngan minah tu,bukan dia je,aku pon same,
respek aku kalu ade org camtu,tp jgn main bunuh2 laaa, buat keje detail gile,masalah size miniatur tu skale 1:1 1/2 inci ngan saiz sebenar,gileee perfect (aku mmg minat cite csi dr duluuuuuu lagi,paling aku suke grissom sbb cool giler)
tp mase nick kene culik dulu aku rase lagi bes,sbb mmg mendebarkan,huhuhuuhu,x kesah la,mane2 pon bes,janji cite csi,hahhahaha

neway,kakak aku ngan abg ipar aku balik smlm,sebok dia tanye pasal atun yg selalu balik lmbt ngan dia bg tau aton tepon dia gelak2,akak aku tanye apasal?dah ade boipren ke ko tepon nyah gelak2,atun dah confess kat akak aku, hahahahahaha pastu time brekpes smlm atun ngaku kat parents aku dah ade boipren,lain2 detail,korang tanye la dia sendiri,sbb dia kate nk bawak boipren dia main futsal(kalu aku tade salah dgr la)
hahahahahaaa

then petang tu aku melepet lagi depan tv tgk batman begins,aku suke yg begins je,sbb mula2 nk jd batman,hahahaah mak aku tanye,macam x pecaye je aku ade kat umah ptg2 mcm ni,akak aku siap kate"ko x g main futsal ke??" perghhh,aku nk buat cmne,aku cakap,sbb ude dah ade boipren,sbb tu kitorang x main futsal,hahahahah,saje je aku nk blame atun,
hahahahahaha
sbb aku rase dah tade ape nk buat kat umah,mlm tu aku g umah lily,tdo umah dia,skali aku smpei dia dah tdo,huk allo,x pe ar,maybe dia penat sgt ade kelas smpai ptg,so aku pon trus je tdo umah dia mlm tuuuu

3 ulasan:

:: iera :: berkata...

confessions of atun's heart..ngengenge..

ki, a-part-of-u dah one step further..bile nak ikut jejak langkah dia? heh heh heh..

chucky berkata...

hahahahaha.
aku lmbat lagi la,
aku kn bz
hahahahaha

helomynameisjaye berkata...

hohohoho..
atunnn...
u leave us with no choice...
waaaaaaaaaaaa..
nk boiprennn!!!!!!!!!!

Feedjit