Isnin, 16 Julai 2007

the flying ball

semalam main futsal,mmg bes cam bese,enjoi gile sbb asyik team aku asik score je,hahahaah,tu lah ijoi,asik belagak je,kan dah kene berbijik2,huhuhuhuhu
neway mmg tgh syok,bile aku dpt bola nk rembat,dan aku bejaya rembat,tade kene badan sesape pon,
tetiba,kali ni aku rembat ngan separuh tenaga aku je,aku pusing nk rembat bola,pastu aku rembat je,then aku x perasan ade lembaga itam kat depan aku,lebih kurang jarak 1.5meter,dia tahan bola aku dengan perot dia,tekejut aku bunyi agak kuat,aku ingat kene tangan lembaga itam tersebut,tetapi rupenye kene perut dia,adusss,
abes aku,terembat anak pokcik din,aku mmg tau kuat gak aku rembat,
so aku pon bawak dia kuar pitch,lepak teman dia jap,before kaki aku gatal sambung main lagi

to iera,i'm so sori bro,wa mmg tade sengaje,
muke dah la itam,pakei baju itam lagi,
sorii bangat ye,wa tade perasan and perasaan lu ade ctu,

2 ulasan:

:: iera :: berkata...

lembaga itam itu telah memaafkan kamu..jgn rasa bersalah lg ye..heheh..

lenkali aku pakai kaler2 fluorescent okeh..bia tak nampak muke aku..asal nmpk aku berdiri belah mane..n bia saket sume mate korang..muahahahha...

chucky berkata...

bes,bes

Feedjit