Khamis, 1 Januari 2009

aku rase ade ong

aku rasa tahun ni aku ong..
bukan sir alex ong yang ajar aku engrish mase tingatan 1-3 kat asrama ,pehtu halau aku kuar kelas sbb selalu main2 dalam kelas dia(sbb tuh smpai skrg engrish aku macam cakap german je)
aku x tau apasal
tp aku rase je
macam ade mende hebat akan terjadi pada diriaku tahun ni....

(walopon kecelakaan belaku kepada diriku ini,aku tetap kate aku ong.ngeh ngeh ngeh,sbb,org lain x dapat kecelakaan tu, aku je yang dapat)

tp aku harap bukan kecelakaan yg aku dapat,sape yang nk dipanggil si celake ye tak????
korang nk ke??

3 ulasan:

suya berkata...

aku suke sir alex sbb die cam kiut
tp sian asik kene buli.

aminnnnnnnnnnnnnnnnnn semoga ada ong ini tahun!!!!

chucky berkata...

aku suke dia gak
smoga dia idop lagi
aminnnn

@tune® berkata...

ongggggggggggggg
bukan katak ong...
onggggggggggg

Feedjit