Ahad, 11 Januari 2009

tag me to tag you(curik from suya)

aku amek je dari suya,since aku kawan dia dah lebih 20 tahun,aku mmg mals nk jawap,tp sbb mak aku tgh sebok tgk kawen mawi ngan ekin,baik aku cilok tag ni

16 fakta pasal gua

1. pada aku,muke ekin agak fake,cantik tp fake...hmmmm

2. aku suke makan sayur mentah2,tp bukan sume,penah gak aku tesilap makan pucuk paku mentah2,haram x sedap,

3 .mase darjah satu,baidura penah bg bekal makanan aku kt org gile sbb dia kate org gile tuh lapor,menangis aku ngan atun sbb takut....ngeri oke

4. aku suke laut dari hutan

5. aku tulis blog sbb luahan perasaan aku je...kalu korang terase,,.,,,ade aku kesah??

6. aku suke duit$$$$

7. kawan lelaki aku same ramai ngan kawan pompuan sbb.....
skolah rendah=skolah campur :-same banyak
skolah menengah=skolah campur(tp x ramai kawan lelaki) + asrama pompuan:-kawan pompuan ramai
ITM:ramai lelaki+pompuan (boleh dibilang ngan sebelah tangan) :-kawan lelaki ramai
campur semuanye:- sama rata

8. bercakap dulu,pikir kemudian

9. my car=my home+my bed+my office+my store

10. lagi banyak keje aku,lagi banyak aku ngulor

11. bad egg co.lmtd adelah company seumur hidup

12. mase kat asrama,aku,suya ngan zalia suke nk ade kening macam hans isaac,jadi,kitorang tampal plaster yg dah potong kat kening

13. aku penah betumbuk angin ngan anak ayob mase cikgu zainordin tengah mengajar add math kat papan hijau(walopon taim tuh kitorang duk depan sekali)

14.pekare paling kejam yang aku buat ialah menipu

15. aku kembar ngan aton utk selame lamenye

16. aku x suke kemas bilik

3 ulasan:

@tune® berkata...

seumor dpo kite kembar weh..

suya berkata...

aku pon tak skekemas bilek hihi

a.b geldofg berkata...

ko pun kan tag juga ye hehehe

Feedjit