Khamis, 15 Januari 2009

selamat tahun baru cine

syarikat kate,tahun ni x de tarian naga,
derang nk tuka ngan pole dancing
so...aku pon g amik tiang kat kelang,
bawak balik kajang,
lps,bawak balik opis,kasik kilatkan
ade 8 tiang aku kene kilatkan besamaan dgn 4 tiang(1 set ade 2 tiang)
aku sanggup kilatkan tiang sbb,bos kate,sape kilatkan tiang,x yah buat performance

kerajinan yang tiada tandingnye

mse aku kat UK,keje kat syarikat sampah
,derang suh gak aku kilatkan tiang yang same,
time tu musim sejuk
wooooo
tp..bukan nk buat pole dancing,derang nk buat tiang gol utk indoor punye court
sbb taim tu,musim sejuk
main indoor je lah
janji lemak tepu ade ilang
x kan nk berhernasi je
kite bukannye beruang

mase aku keje kat UK,opis dia mmg lebey kurang same je,jgn banyak tanye

6 ulasan:

suya berkata...

pinjam jeket bulu.aku nak g genting.hihihi...
apehal asik kilatkan pole nih!eniweii kostum dah adeke?aku ade conebra cam madona nak pinjam?

@tune® berkata...

ok..ok..
kang kite g tgk pole dancing...

suh derang wat kt umah kite la...

Tanpa Nama berkata...

ape kene la pulak kene ngilap tiang ni? polik den oooi...

Tanpa Nama berkata...

hahahaha kinky ape buat pole dancing.kau patut berbangga kalau kau terpilih :P

a.b geldofg berkata...

janji halal n tk ganggu org kan

suez berkata...

apsal ko taknak join perform?

Feedjit